Nekad Yass1n | Medlem ansökning | Dreamer [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yass1n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880238885/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yassin

Vad är ditt discord namn? Yass1n#3349

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Yassin och är 20 år gammal. Han har haft en tuff bakgrund för att hans föräldrar har hållit på med droger och varit beroende av alkohol. Han vill därför vara en bättre person genom att bli kriminell och kunna ärva sina föräldrar igenom. Han är inte ett så stort fan av gamla bilar han gillar bara nya bilar för dom e fränare. Hans dröm är att få en familj och har ett stort hus och en sportbil eller en stor båt som man kan bro på. Han gillar att festa, han försöker alltid jobba så mycket han kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? tycker den här servern är bra och rolig och skulle vilja vara en större del av den och vara en del av erat community, och få mer tillgångar till servern för att kunna skaffa jobb med större roll typ bilförsäljare, polis, eller annat jobb som kan göra så jag kan göra skillnad i staden och hjälpa spelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server med ett extremt stort community med bra staff och en balanserad ekonomi. Alla spelare jag har stött på har tagit sitt rollspel extremt seriöst och försöker verkligen hålla en hög nivå. Där av är jag intresserad av just Univ

Hur hittade du Unive? Jag hittade via en kompis som spelade på servern och tyckte att det såg roligt så jag tänkte testa staden och när jag väll gjorde tyckte jag att det var jätte roligt så jag vill bli medlem för att kunna ha det roligt medans jag spelar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utveckla mitt rollspel och även kunna träffa nya människor igenom ingame och få en bra RP upplevelse.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hjälpa till att få högre rp nivå på staden och få nya spelare att förstå att man har roligare om man blir medlem, även bli större del av erat community så man får fler tillgångar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka