Nekad Yaskoshtz | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yaskoshtz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Zawi

Vad är ditt discord namn? Duvetdehan

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Yasko Shtz är mitt namn, bodde i staden under 2021 och tog mig tillbaks precis och antar att flera högrankade spelare känner igen mig. Kommer ifrån gatorna där känslorna inte finns kvar. Det enda intresset Yasko har är pengar och inget annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med profesionell RP samt karaktär och föra vidare servern i utvecklingen. Kan bidra med seriös engagemang samt få bort skojare från servern. Jag var SV samt Krim tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att du aldrig enbart skall tänka på dig själv, sätt dig i motpartens situation samt spela utifrån sunt förnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, Har koll på allt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Var SV samt Krim tidigare. Jag har koll på allt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, fråga vissa gamla admins samt staff från 2021 om Yasko och shotaz grabbarna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka