Accepterad yasinuy | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasinuy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: yasinuy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198992075336

Vad är din discord tagg? yasinuy#7296

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fearrp under ett bankrån där jag hölls som gisslan men själva rånaren släppte mig och skulle ta en annan som gisslan då började jag slåss och försökte rymma sen dog jag och blev bannad för fearrp. jag inte så kunnig inom allt på servern eftersom jag precis började spela på denna servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. under ett bankrån där jag hölls som gisslan men själva rånaren släppte mig och skulle ta en annan som gisslan då började jag slåss och försökte rymma sen dog jag och blev bannad för fearrp. jag inte så kunnig inom allt på servern eftersom jag precis började spela på denna servern. men det kändes lite konstigt och bli bannad för att man rymmer från bankrånarna när dom själva släpper mig

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det hade jag säkert kunnat gjort men eftersom jag va gisslan under ett bankrån och fick chansen till och rymma så tog jag enda chansen jag hade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer göra saker annorlunda om personen som bannade mig hade rätten till och göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Du sade hela tiden jag är inte rädd för att dö så börja du slå mig när jag hade gun mot dig vilket är fearrp men jag kommer godkänna din banöverklagan men tänk på vad du skulle gjort i verkligheten och det hade inte varit att slå nån när man har flera pistoler emot sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka