Nekad yasinbyn1822 | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasinbyn1822

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? yasinbyn1822#3820

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2002

Berätta om din karaktär. Benny Fredrikson föddes 1997-10-13 i en liten stad som heter gällivare, där han växte upp och gick i skola, på gymnasiet gick han biltransportlinjen och efter 6 år började han jobba som de flesta andra. men när han var 20
så först ville han flytta till en större stad så han var upptagen med att flytta och när han var borta från sin familj flyttade han till en stad som heter Linköping han gillade det inte så mycket han valde att flytta till en stor stad. unive när han flyttade till unive ville han ha ett jobb han tänkte på polisen men tyckte det var för farligt så han såg en annons för räddningstjänsten så insåg han att det yrket var perfekt jag har redan B - och C . Kort så han ringde till sin familj och berättade de var lite skeptiska i början men tyckte att det lät som en bra idé den kvällen. var han lite orolig eftersom han tänkte för mycket på farorna med jobbet. När han vaknade dagen efter gick han till brandkåren och frågade om han fick ta en intervju. Han tog en intervju och fick jobbet snabbt så insåg benny att Räddningstjänsten inte alls var rätt jobb och han insåg att han verkligen inte passar in i staden. Han väljer då att flytta tillbaka till en gammal stad han bodde i ortenwave där han jobbade som polisassistent tidigare. Vi får se hur det går!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela med en Hög och en utvecklad socail RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul it för att man ska vinna alla scenarion och att man alltdit ska spela med socail RP för att RPA är för attt alla ska ha kul Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPA enligt mig är att man ska ha kul mans ska it spela för att vinna man ska spela med en sån hög och utvecklad RP nivå att det blir roliigt för båda perterna och visst det är kul att vina med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motstånaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tänker inte spela hårt för att vinna ett scenario, men jag kommer att fokusera på att göra det så roligt som möjligt för alla inblandade, även om det innebär att förlora ett.

Hur hittade du Unive? tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka