YasinByn162
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378645725/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Wallin
Vad är ditt discord namn? HarrY#3229
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ju då Yasin Byn. Han är en person som är blyg och lite rädd eftersom att i hanns barndom så hade han det tufft. Hanns mamma och pappa bråkade mycket varje dag och varje gång de bråkade skyllde de alltid på lilla Yasin som var så oskyldig som det bara gick, båda föräldrarna drack även väldigt mycket sprit och öl. Så nu när Yasin är vuxen har han lärt sig att man ska inte dricka sprit och sånt han gör det bara lite då och då men han blir aldrig full. Detta är också varför han är rädd eftersom han vill inte hamna i skiten någon mer gång. Men som sagt de bråkade mycket och då blev det aldrig den bästa uppväxten och han fick inte veta allt. Så han har fortfarande lite saker att lära sig om att vara vuxen och hur en vuxen lever. Men en dröm är att bli chef på meko
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att servern verkar ha bra rp samt ett bra community.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att själva rp nivån är faktiskt väldigt hög om man jämför med andra och sen så är denna även större än alla de andra.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra bra scenarion och höja min egna rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte riktigt än kommer på nåt ingame.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Wallin
Vad är ditt discord namn? HarrY#3229
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ju då Yasin Byn. Han är en person som är blyg och lite rädd eftersom att i hanns barndom så hade han det tufft. Hanns mamma och pappa bråkade mycket varje dag och varje gång de bråkade skyllde de alltid på lilla Yasin som var så oskyldig som det bara gick, båda föräldrarna drack även väldigt mycket sprit och öl. Så nu när Yasin är vuxen har han lärt sig att man ska inte dricka sprit och sånt han gör det bara lite då och då men han blir aldrig full. Detta är också varför han är rädd eftersom han vill inte hamna i skiten någon mer gång. Men som sagt de bråkade mycket och då blev det aldrig den bästa uppväxten och han fick inte veta allt. Så han har fortfarande lite saker att lära sig om att vara vuxen och hur en vuxen lever. Men en dröm är att bli chef på meko
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att servern verkar ha bra rp samt ett bra community.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att själva rp nivån är faktiskt väldigt hög om man jämför med andra och sen så är denna även större än alla de andra.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra bra scenarion och höja min egna rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte riktigt än kommer på nåt ingame.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej