YasinByn162
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378645725/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Wallin
Vad är ditt discord namn? 'HarrY#3229
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Isaksson. Han är född 1990-04-26. Erik är själv en ganska snäll och ödmjuk person som har lätt att få vänner. Han har väldigt mycket respekt och tycker om det mer social i rpn. Erik har alltid varit nära sina föräldrar. Han och hans pappa har alltid åkt iväg och fiskat. De åker till en liten sjö nära deras hem. De brukade vara där i timmar, även om de inte fick någon fisk. De var där för att få vara med varandra och ha lite far och son tid. De hade alltid trevligt och grillade oftast korv tillsamans på deras fiske resor. Hans mamma var dock hemma ganska mycket och tog hand om deras djur och Eriks lillasyster. Eriks lillasyster hade autism. Eriks mamma brukade röka tills hon kände att det var dags att vända på livet och började gymma med Eriks pappa. Eriks mamma började må jätte bra och levde sitt bästa liv. Hon var tidigare överviktig och gjorde en väldigt stor transformation. Eriks pappa började med fotboll igen. Men han blev mer och mer deprimerad. Hans pappa lever nu idag men har försökt en gång att ta sitt liv. Eriks Mamma och Pappa lever idag på ett äldreboende i hans hemma stad. Eriks mamma hade en dag skickat iväg sin dotter att köpa en påse chips vid en kiosk i närheten. Hon åkte dit men blev rånad. Eriks lillasyster hade autism och förstod inte riktigt. Så hon blev skjuten och avled 6 timmar efter hennes skottskada. Det gjorde Eriks pappa deprimerad. Erik ville att inget av det här skulle hända igen. Erik ville få bort sånt här så han gick polis högskolan i Solna. Erik var den bäste på 20 år i den högskolan. Eriks motevering är att få bort det som dödade hans syster. Erik vill att ingen ska känna smärtan han kände. Han vill få folk att känna sig säkra och kunna köpa en påse chips utan att bli dödad. Erik kämpar hårt genom sitt liv och låter inget vara halvgjort utan kämpar igenom och får sitt jobb gjort. Erik tog lumpen när han var arton och var den bäste i hans grupp. Sättet han ledde folket och visade vad som behövdes göra. Han hjälper alltid folk oavsett vem det är. oavsett om det är någon som skadat honom. Han sätter folks liv före hans egna. Han kan bli lite arg ibland och ta i lite mer än vad man behöver för att få svar och sanningen. Erik gick först bygg och anläggning. Senare så dog ju hans syster och han bytte linje och fördjupade sig inom polisyrket. När han var 28 så åkte han på en vanlig patrull med sin kollega Magnus. Sedan fick de ett larm där någon hade gjort ett bankrån. Rånarna åkte iväg och sköt. Tillslut fick de stopp på rånarna och det blev en stor skjutning. Eriks kollega låg på marken och blivit skjuten i foten. Hans kollega låg öppet och behövde skydd. Erik springer fram och offrar sig. Erik prickade tyvärr en av rånarna i huvudet och den andra två gånger i benet och armen. Sedan blev han skjuten i magen. Erik och magnus fick stopp på de två rånarna men Erik var illa skadad. Han hade blivit skjuten i njuren men överlevde. Erik tog senare ett sabbat år men är nu tillbaka för att tjänstegöra. Han mål är att få stopp på all kriminalitet och få folk att äntligen känna sig säkra i staden. Han vill att ingen ska känna samma smärta så därför han gör detta. Men största anledningen till att han är polis är för göra hans syster stolt uppe i himlen. Erik har inte så bra kontakt med sin föräldrar för att de bor i en annan stad och inte vet hur man hanterar en telefon. Så Erik flyttar nyss till denna stad och han första mål är att bli anställd hos polismyndigheten. Han vill få många vänner som han kan hänga med och gymma. Han känner sig dock lite ledsen ofta pga av hans pappa och syster. Så kommer det till tanken bli han ledsen och lite arg. Hans största styrka är att han kan tänka outside the box och veta hur folk tänker. Han har också väldigt mycket respket till alla och kan ta kritik. Hans svaghete är väll att om man nömner hans syster eller pappa så blir han arg. Sen är han också väldigt rädd för krypp och fåglar. Sedan har han också höjdskräck. Det var allt för Erik Isaksson.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en väldigt hög rp nivå
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att själva rp nivån är faktiskt väldigt hög om man jämför med andra och sen så är denna även större än alla de andra.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Göra fet scenarion och själv bli bättre inom rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ingen aning just nu, typ de jag svara på förra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Wallin
Vad är ditt discord namn? 'HarrY#3229
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Isaksson. Han är född 1990-04-26. Erik är själv en ganska snäll och ödmjuk person som har lätt att få vänner. Han har väldigt mycket respekt och tycker om det mer social i rpn. Erik har alltid varit nära sina föräldrar. Han och hans pappa har alltid åkt iväg och fiskat. De åker till en liten sjö nära deras hem. De brukade vara där i timmar, även om de inte fick någon fisk. De var där för att få vara med varandra och ha lite far och son tid. De hade alltid trevligt och grillade oftast korv tillsamans på deras fiske resor. Hans mamma var dock hemma ganska mycket och tog hand om deras djur och Eriks lillasyster. Eriks lillasyster hade autism. Eriks mamma brukade röka tills hon kände att det var dags att vända på livet och började gymma med Eriks pappa. Eriks mamma började må jätte bra och levde sitt bästa liv. Hon var tidigare överviktig och gjorde en väldigt stor transformation. Eriks pappa började med fotboll igen. Men han blev mer och mer deprimerad. Hans pappa lever nu idag men har försökt en gång att ta sitt liv. Eriks Mamma och Pappa lever idag på ett äldreboende i hans hemma stad. Eriks mamma hade en dag skickat iväg sin dotter att köpa en påse chips vid en kiosk i närheten. Hon åkte dit men blev rånad. Eriks lillasyster hade autism och förstod inte riktigt. Så hon blev skjuten och avled 6 timmar efter hennes skottskada. Det gjorde Eriks pappa deprimerad. Erik ville att inget av det här skulle hända igen. Erik ville få bort sånt här så han gick polis högskolan i Solna. Erik var den bäste på 20 år i den högskolan. Eriks motevering är att få bort det som dödade hans syster. Erik vill att ingen ska känna smärtan han kände. Han vill få folk att känna sig säkra och kunna köpa en påse chips utan att bli dödad. Erik kämpar hårt genom sitt liv och låter inget vara halvgjort utan kämpar igenom och får sitt jobb gjort. Erik tog lumpen när han var arton och var den bäste i hans grupp. Sättet han ledde folket och visade vad som behövdes göra. Han hjälper alltid folk oavsett vem det är. oavsett om det är någon som skadat honom. Han sätter folks liv före hans egna. Han kan bli lite arg ibland och ta i lite mer än vad man behöver för att få svar och sanningen. Erik gick först bygg och anläggning. Senare så dog ju hans syster och han bytte linje och fördjupade sig inom polisyrket. När han var 28 så åkte han på en vanlig patrull med sin kollega Magnus. Sedan fick de ett larm där någon hade gjort ett bankrån. Rånarna åkte iväg och sköt. Tillslut fick de stopp på rånarna och det blev en stor skjutning. Eriks kollega låg på marken och blivit skjuten i foten. Hans kollega låg öppet och behövde skydd. Erik springer fram och offrar sig. Erik prickade tyvärr en av rånarna i huvudet och den andra två gånger i benet och armen. Sedan blev han skjuten i magen. Erik och magnus fick stopp på de två rånarna men Erik var illa skadad. Han hade blivit skjuten i njuren men överlevde. Erik tog senare ett sabbat år men är nu tillbaka för att tjänstegöra. Han mål är att få stopp på all kriminalitet och få folk att äntligen känna sig säkra i staden. Han vill att ingen ska känna samma smärta så därför han gör detta. Men största anledningen till att han är polis är för göra hans syster stolt uppe i himlen. Erik har inte så bra kontakt med sin föräldrar för att de bor i en annan stad och inte vet hur man hanterar en telefon. Så Erik flyttar nyss till denna stad och han första mål är att bli anställd hos polismyndigheten. Han vill få många vänner som han kan hänga med och gymma. Han känner sig dock lite ledsen ofta pga av hans pappa och syster. Så kommer det till tanken bli han ledsen och lite arg. Hans största styrka är att han kan tänka outside the box och veta hur folk tänker. Han har också väldigt mycket respket till alla och kan ta kritik. Hans svaghete är väll att om man nömner hans syster eller pappa så blir han arg. Sen är han också väldigt rädd för krypp och fåglar. Sedan har han också höjdskräck. Det var allt för Erik Isaksson.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en väldigt hög rp nivå
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att själva rp nivån är faktiskt väldigt hög om man jämför med andra och sen så är denna även större än alla de andra.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Göra fet scenarion och själv bli bättre inom rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ingen aning just nu, typ de jag svara på förra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej