Accepterad yasinbyn10 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasinbyn10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198182081273/

Ditt Hex-ID: 11000010d38a2f9

Vad är din discord tagg? matti#7067

Vem var det som bannade dig? zenvu

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM -25 Dagar återstår

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag utförde en handling som jag absolut inte får göra, dels för att jag inte är kriminell och inte var i ett "worst case scenario", dvs ingen anledning fanns till varför jag utförde min handling. Samt att det ändå inte spelar någon roll då det är ett brott mot en viktig regel i unives regelbok.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var själva scenariot som utspelades. Mina vänner hamnade i en situation med andra unive spelare och jag tog fram mitt jaktvapen på långt håll för att zooma in för att se vad som pågick då ingen av de svarade på sina telefoner. Jag i min otur, råkade missclicka och sköt ett skott som då resulterade i att en person i den samlingen blev skjuten och dödad. Jag fick skuldkänslor direkt men även panik, för jag insåg inte riktigt vad jag hade gjort förens jag blev dc:ad och fick min ban. Jag ångrar min handling och ber om ursäkt för mitt brott emot unives regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag blev bannad är helt korrekt, då ni staffs följer reglerna och stoppade mig när jag bröt dem. Jag säger inte emot att min ban är misskött fel utan att själva händelsen var ett misstag och det ledde till 30 dagar ban. Som sagt, jag ville inte göra mer än att inspektera vad det var som pågick, men jag begick ett stort misstag och det har bekostat mig mängder av kvalitetstid med mina vänner inne på unive servern. Där vi dessutom hade bestämt att ordna ett gäng ihop och donera till unive, men de har inte agerat utan mig och avvaktar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad en gång men det var ett missförstånd, då det var en felaktig ban. Banöverklagelsen genomfördes och godkändes snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda är att istället för det ovannämnda valet med att ta upp mitt jaktgevär, gått eller sprungit ner till mina vänner för att veta vad som pågick. Det vill säga att tänka två gånger innan jag utför en handling för det finns risker med hantering av vapen, oavsett typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det första jag har lärt mig är att inte leka runt med vapen. Det andra är att tänka till en extra gång innan jag agerar i spelet. Det tredje är att följa regler fullt ut och påminna mig själv om hur olika regler appliceras i situationer, dvs vad jag får/kan utföra och inte. Som tidigare nämnt var detta ett olyckshändelse, men det är fortfarande en utförd handling, så steg ett är att inte vifta runt med vapen i närheten av andra spelare. Jag har stor ånger över det som hände och vill verkligen få en ny chans, jag hoppas ni har en aning överseende för detta och kan förlåta mig för mitt misstag. Det ska absolut inte uppstå igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka