Nekad Yasin34 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin34

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Yasin

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian jashari och han är 30 år gammal. Han föddes i karlstad, en bit utanför kristinehamn i en över medelklass familj med en storebror. Han visade tidigt ett intresse i poliser. När han var ung så hade han många polis tröjor och polis leksaksbilar. Skolan gick bra för honom och han hade bra betyg. I nästan hela hans skolgång så hade han toppbetyg och han var alltid bäst i klassen. När han gick ut ur grundskolan så började han på en samhällsinriktad linje på gymnasiet för att han senare skulle kunna komma in på en polishögskola. Hans gymnasiegång gick enkelt för han och hans föräldrar stöttade honom hela vägen dit. Han fick väldigt bra betyg. Så pass bra att han kunde komma in på Polishögskolan. Han kom in på högskolan i Umeå vilket betydde att han var tvungen att flytta men med hjälp av hans familj som hade hyfsat mycket pengar så kunde de hjälpa Andre för att han skulle få ett ställe att på i Umeå. Han hittade ett sälle och han började högskolan. Från början så gick det inte jättebra för honom men efter ett halvår så kände han sig mer och mer bekväm och han kunde till slut gå ut ur polishögskolan. Nu började han söka jobb och han kunde se att ansökningar togs emot i den här staden vilket gjorde att han skickade in en ansökan och hoppades på svar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga sencarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man har kämpat med att de ska ha blivit ett bra sencario så jag bara inte har haft ett utan andra med eller han andra

Hur hittade du Unive? genom vännero ch livestreams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka