Accepterad Yasin Shakur | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real.rb

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TTV_tpshooots/

Ditt Hex-ID: 110000104bdff66

Vad är din discord tagg? R.B#7295

Vem var det som bannade dig? indiantech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-09 093247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vad jag vet så sköt jag någon på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan som va på piren bråkade över något kommer inte riktigt ihåg för de va mer en ett år sedan men de va nått tjafs sedan där efter sa jag att han skulle hoppa in i min bil och att vi skulle reda ut de här på ett annat ställe för piren är ingen bra plats att bråka på eftersom de är så allmänt där så vi åkte lite längre ner mot stranden (vid piren) vilket va en dum plats där med men efter en stund efter vi hade pratat så gick han bakom bilen och drog upp ett vapen och började rikta de mot mig så sa han 100k nu eller så skjuter jag dig då så skrev jag i ooc ( vad gör du de här är ingen 100k or die de är en rp server?) sen började han skjuta mot mig så jag drog upp mitt vapen och skjöt tillbaka mot han vilket va väldigt dumt gjort för jag kunde ha klippat de och gjort en report så skulle han fått sitt straff för de han gjorde istället så fick jag skulden vilket jag är fullt medveten om varför och de förstår jag själv eftersom mitt val va väldigt dumt de är ungefär så jag kom ihåg det som sagt de va ett tag sen så kan inte förklara så mycket bättre men all kärlek till er för jag fattade varför ni bannade mig och efter en väldigt lång vänte tid så har jag lärt mig av mitt misstag och de kommer inte upprepas igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va ingen felaktig ban de va jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. oj de va länge sen kommer inte riktigt ihåg har blivit bannad en gång för ett dåligt senario där vi kidnappade några från ett annat gäng vid grove street vilket inte va så planerat och de har jag lärt mig av att göra de mer utförligt och rpa på det några dagar så de blir ett mer utfylt senario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha reportat och klippat de och hoppa vänta på support för de va fel gjort av mig så jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig efter min ban och jag ber om ursäkt för de jag har gjort och jag skulle jätte gärna börja om på nytt och tänka ett steg före nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka