Ej Antagen Yasin Lundd | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

savvy

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? Adpeak.

Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? 27 December

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef I rollen som chef är jag van att ta snabba och välgrundade beslut när situationen är kritisk. I tidigare rollspel har jag hanterat akuta situationer där det krävdes att jag snabbt kunde koordinera mina teammedlemmar för att genomföra räddningsinsatser under press. Genom att hålla ett lugnt och beslutsamt förhållningssätt, har jag fått erfarenhet av att inte låta stress påverka mina beslut, utan istället att skapa struktur för att hantera alla delar av insatsen effektivt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min vision för framtiden inom räddningstjänsten handlar om att kontinuerligt utvecklas och anpassa oss till de utmaningar som samhället står inför. Jag ser stora möjligheter att förbättra både vår beredskap och våra insatser genom att omfamna nya teknologier och stärka vårt samarbete med andra samhällsaktörer.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag: (10:00-00-00)
Tisdag: (10:00-00-00)
Onsdag: (10:00-00-00)
Torsdag: (10:00-00-00)
Fredag: (10:00-00-00)
Lördag: (10:00-00-00)
Söndag: (10:00-22:00)

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: du möter tyvärr inte våra riktliner för att få ansöka om chef.
(inte varit medlem i 30 dagar)

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka