Nekad Yasin karsh | Medlem ansökning [f1reetm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo zaiton

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? Amachrisuupp

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin karsh 15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smidig rolig respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är en kille som kommer från irak men behövde flytta till sverige för krig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolighet och glädje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, eller att man på något sätt underlättar för dem att vinna istället för att försöka vinna själv. Det kan också handla om att skapa en situation där den andra parten får fördel eller vinner som en del av en större strategi eller avtal.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt några av reglerna för att jag var dock ny till staden och att ja försökte tjuvkoppla en polis motorcyckel men då visste ja att det var strict RP men då vet jag att aldrig gå in i en polis bil

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det kan vara cop bait och att använda sitt fordon som ett vapen som kallas VDM men också RDM random deathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ja har ingeting o berätta för mig själv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka