Dubbelpost Yasin karsh | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo zaiton

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristo

Vad är ditt discord namn? Amachrisuupp

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin karsh 15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle säga att jag är smidig, rolig och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter kristo och min intresse o så är att när jag inte var medborgare för ja va ny till staden o ja börja få mer reda på va medborgare va så att varje gång ja kom hem från skola så gjorde jag läxor och efter det spelade jag unive helaa tiden för ja gillar hur strict det är o så och svårt att få tag i grejer, mina framtidsplaner är varje dag efter skolan ska ja göra klart mina läxor som jag behöver göra klart o direkt efter e det bara o spela unive jag o min kompis gör det varjee dag för vi älskar unive när det är strict rp och roligt när man träffa nya på staden, jag ville bli medborgare för ja hörde folk snacka om det att man måste bli medborgare för att kunna jobba på polismyndigheten eller att vara väktare och typ jobba på marja lisas thx. jag tänkte endå att ansöka om medborgaskap för att jag spelar unive varje dag endå och vill förbättra min RP genom att testa det och kolla hur jag är för ja säger hela tiden till mina kompisar att inte använda sitt fordon som ett vapen alltså vdm och ja tänkte spela unive 3 timmar eller mycket mer varje dag men just nu är jag bannad för att ja har inte krimroll och jag hade fått i en pistol jag ska göra efter detta en ansökan ban överklagan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tillexempel om någon hasslar någon om en c63a amg sen så ser jag någon säga 400 tusen kostar denna bilen men den är värt 200 tusen då skulle ja gå direkt o säga till köparen köp ej bilen han försöker lura dig för alltså hjälpa han så inte han blir hasslad och sen slutar spela unive, om någon frågar mig ska vi gå råna men vi har inte krimroll då säger jag till personen att du kan bli bannad för att du måste köpa krimroll o du kan ej fuska bara så dära som att inget kmr hända. om någon frågar mig om reglerna så säger jag till dom o förklarar på lappen så inte det blir konstigt rp om man nu kopplar till va jag menar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag skulle säga att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller att man på något sätt underlättar för dem att vinna istället för att försöka vinna själv det kan också handla om att skapa en situation där den andra parten får fördel eller vinner som en del av en större strategi eller avtal.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag kanske 2 gånger det var för att jag var ny till staden och att ja försökte vara busig o de för ta polis bilar o de motorcycklar o söka igenom bilen, men ja blev kickad 2 gånger för det Och ja lärde mig så mycket att ja säger o ibland skriker på mina vänner att inte hoppa in polis bilar o sno dom för att de inte värt ett kick man vill ha ett strict rp när det kommer till unive ellerhur man vill ha kul o de ibland.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja jag nämna 3 stycken en är metagameing du får ej prata discord o sånt på staden unive du ska snacka om vad som sker inne spelet som att du är verkligen inne i det, en är också RDM det är att mörda någon för absolut ingeting det finns en till som heter VDM att använda sin fordon som ett vapen att mörda folk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag tänkte att om ja ej får medlemborgskap så bara spelar jag unive utan det eller att ja spelar unive varje dag men ja har bara en fråga alltså snälla efter ni har läst o godkänd mig eller ikke godkänd så bara frågar jag er om ni kan kolla på min unban ansökan det skulle vara trevligt för ja har ej kunnat spela på 3 dagar blir unbanned på tisdag de drf ja frågar er om ni kan kolla efter denna medborgaskap

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka