Nekad Yasin Hamodi | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yasin Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Slice1998

Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin Hamodi

Vad är ditt discord namn? Yasin Hamodi#9947

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Yasin Hamodi är en utländsk grabb som haft en hård uppväxt ända sedan han kom till sverige när han var 3år. Hans pappa gick bort i hemlandet iraq när Mukki var 1 år. Han kom till sverige och hade det väldigt tufft då hans mamma inte hittade något jobb. Hon lärde sig svenska rätt så snabbt och blev städare. Hon tjänade inte så jätte mycket men tillräckligt för att hyra lägenhet och få lite mat. Men efter ett par år blev hon väldigt sjuk. Dock så fanns alltid min bror och stöttade mig Mukki Hamodi. Skolan fungera aldrig för oss heller. Så vi bestämde oss för att sälja på gatan för att få råd med mediciner till vår mamma. Vi sålde i ungefär 3 år tills vi blev rånade och sönder slagna. Då bestämde vi oss för att det var ingen bra väg. Vi kan inte svika vår mamma. Vi måste börja jobba vit för att visa vår mamma hur bra vi egentligen är. Vi började jobba hos mio möbler och fick tillräckligt med pengar för att vår mamma skulle må bra. Nu är jag född 1998 (22) år samt även intresserad i vapen polisen och securitas. Så ska ansöka som securitas. Har inte så mycket känslor rätt så kall person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har mycket erfarenhet och har en bra nivå RP, brukar oftast tillbringa mycket till alla städer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av en vän och sett mycket videos på Unive som verkligen gör en intresserad.

Hur hittade du Unive? Genom en vän och videos.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli securitas eller polis har gillat båda väldigt länge men vill verkligen ta tag i de nu. Vill följa så mycket regler som möjligt och va en laglig person för en gångs skull.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli Securitas tillsammans med min bror Mukki Hamodi, eller Polis också med min bror vi gör allt tillsammans.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon annan server för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag.

Tillbaka