Nekad Yasin | Ban Överklagan [Xsuntz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? Affe#8540

Vem var det som bannade dig? Xsuntz

Hur lång tid var din ban? Min ban varar i 3 dagar 23 timmar 58 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, jag åkte i min bil och jag voltade med den och jag gjorde väll en väldigt dålig rp när jag crashade med bilen vilket var väldigt fel. Jag skulle ha varit kvar i bilen och rpa på skadorna jag borde ha fått av att göra en sådan krasch som jag gjorde. Jag kommer absolut inte göra om det. jag brukar rpa väldigt bra på skador men jag hade bråttom jag vet att det finns inge ursäkter för det men ja. Jag vet inte vad jag tönkte rikitgt det blev som det blev bara jag ber om ursäkt för det och det kommer som sagt inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil och jag råkar åka in i en liten kant och bilen bara flyger i en väg och jag rpade inte rikitgt så bra på skadorna jag dvade iväg bilen så den inte skulle stå i vägen för dom andra bilarna eller dom som ska gå där på gatorna. sedan dum som jag var gick jag därifrån som typ inget hade hänt. sedan blev jag bannad. Det jag skulle kunna gjort bättre var att /sme svimmat och sutit kvar och ropar aj osv. och absolut inte bara gå dirket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja om jag ska vara ärlig så var det ju en giltig ban eftersom jag skulle ha rpat bättre på skadorna som jag skulle ha fått av den kraschen. och jag förstår varför jag blev bannad och ifall jag inte blir unbanad för det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger en ban var pga att jag råka missklicka en person med mitt vapen och en ban var för att jag vdmade men det var typ 2020 och den andra var för att jag och 10 andra personer åkte på ett båt flack och spelade vi har tagit studenten en liten rolig grej vi gjorde men sluta inte riktigt samma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat bätte på skadorna så som att sutit kvar och typ aaaajjj /me grova smärtor i nacken /me airbag /yr me svårt att andan och smått svimfärdig. och absolut inte ha gått därifrån så som jag gjorde riktigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att rpa mycket bättre på skador. och inte bara gå därifrån från en volt med bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, absolut jag kommer vänta tills någon svarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka