Nekad Yasin | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? Affe#8540

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 5 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi stod på en båt vagn, vilket leder till en viss del till powergaming men vi körde bara 30km så vi tänkte att det skulle vara okej. men det kanske var dumt av oss för att det var väldigt små pinnar vi stog på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja några från lost mc och wested skulle åka på ett båt flack för att ha lite kul sedan så åkte vi bara runt på motorvägen i typ 20-30 km i timmen. vi spelade musik och hade det väldigt kul tillsammans vi åkte till lost angles och snackade lite med dom sen skulle vi åka tillbaka till sandy sen blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är 50 50 för att vi körde väldigt långsamt men det kanske var dumt att vi stog på ett sånt litet båt flack med så små metall pinnar som det var. jag kommer absolut inte göra om det men vi tänkte inte så långt när vi stog på båt flacket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av ett misstag det var fear rp men det var för att när jag hoppade ut ur bilen råka jag slå till en kille med min glock finns klipp på det och när jag råkar slå till honom så skjuter dom andra i bilen mot mig och då skjuter jag tillbaka. sen minns jag inte rikitgt min andra men det var vdm tror jag men det var för typ 1 år sen "Första gången jag rpade".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte göra som vi gjorde att inte åkt på ett sått litet flack vi kanske skulle försökt att tagit ett störe flack eller ha gjort på något annat sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska åka på ett sånt litet båt flack

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, absolut jag kommer vänta tills någon svarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka