Nekad yasin | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivish223

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? yasin75754

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-02 210027.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Provocerar/söker konflikt med andra kriminella.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och ca 3 till med mig var i 1 bil vi åkte till fåra mot parter morrelo då hetsa dom sen spran 1 ut och skött sen så skulle vi storma vi åkte ditt bråkar lite dom hettsa jag hetsa sen så blev jag bannad lite kort fattat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var mitt fel att jag gör de felet 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för lall sunt förnuft kör försnabbt och sv banns och rpar it på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att it stå och Provocera borda bara snacka lungt sen storma it hettsa mitt fel och skulle gärna bli unbannad för vi köpte upp nyligen och de är ett roligt gäng och roligt att rpa har inte så mycket att göra nu för min vrist är stukad och vi skulle köpa in glock och de är inte så kul att donera för något och lägga in när man är bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tack för du har läst och din tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka