Nekad Yasin | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? Affe#8540

Vem var det som bannade dig? Bulten

Hur lång tid var din ban? går ut om 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte lite för snabbt inne i stan, men jag tycker inte det var så dåligt om man tänker på hur andra kör har bilar som går 540 kör över allt och alla men sak samma. Han bannade mig för jag körde för fort igenom stan tror det var runt 280 km/h det är typ så fort den bilen går.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var borta vid marja-lisa sedan blev alla min texturer suddiga så såg typ inget runt omrking mig. så skulle åka upp till sandy och relogga upp i klubb huset. sen typ vid bloods blev jag bannad för fort körning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej/ja Det kanske var dumt att jag körde så fort som jag gjorde samt det var ju mitt fel jag blev bannad men jag tänkte att det skulle vara lungt efter som det inte var så långt jag skulle åka. men samt var det ju en risk ifall jag hade råkat köra in i någon eller någon bil och kunnat gjord en rejäl krasch.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång av en missklick som jag råkade göra jag hoppade ut ur min och jag råka klicka sikta knappen och då slog den till personen och dom andra i bilen som stod bredvid börja skjuta emot mig och då sköt jag emot deras bil och det blev grov fearRP men det var 2022.

Den andra bannen var för jag och kanske 7/10 personer stod på ett båt flak och dansade och vi spelade studenten låten för en kul grej. men det var väll kanske lite orealistiskt att vi var så många på ett sånt litet flak som det var samt alla hål i det. och det lärde jag mig av att man kanske ska tänka på vad man faktiskt kan göra irl. man lär tänka till lite innan man gör något.

sedan en vdm typ 2020 då jag inte ens visste att det fanns regler.

sedan en powergaming där jag inte riktigt roade på skadorna jag fick men det har jag lärt mig av och jag rpar mycket bättre på skadorna. Speciellt nu när jag rpar som barn och får lite ondare en vad en vuxen får.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit det lungt och inte åkt så fort som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta det lungt inne i stan och att inte åka så fort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka