Accepterad yasin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivish223

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? yasin75754

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-19 040545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde bryta om regeln lall som var fel utav mig till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kollega var och patrullera sen hitta vi en bill där de var en skottskadad man ca 03:40 sen kollar vi värden på mannen sen tar vi han till sjukan och vi hitta en sig sauer på mannen så vi väljer att gripa mannen och vi åker till polis stationen och tar förhör han erkänner till brott och vi åker till fängelset i ca 80km i stan och 150km på motorvägen och när vi är framme och tar av handbojorna så springer den gripna men vi tar fast han och sen så lägger vi in han i fängelset och vi skulle vissa vart man diska sen så slår mannen mig några gånger och skrattar jag tar de lite på skoj så jag slår han ochså sen de går fram och tillbaka i ca 5 min sen väljer bubbelgum skriva hejdå i ooc sen så får jag en ban ca 30sek efter och de hände ca 04:07

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban utan bubbelgum hade rätt till att banna mig för jag gjorde fel och jag står för mitt misstag och de kmr it hända igen och de kan jag lova och jag ångrar mig att jag valde bidra med dålig rp till servern och jag fick missa min grundutbildning för denna ban med de är förståeligt till 100% att han banna mig för jag hade dålig rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för c logg för länge sen och har lärt mig och de har aldrig hänt igen och kmr aldrig hända igen sen kör för snabbt i stan sen har jag ac ban och 2 eller 3 felaktiga bans sen sv bans sunt förnuft och nu är jag uppe i 17 bans som dom alla förutom dom som var felaktiga så har jag gjort fel på mina banns och jag ber om ursäkt att ha gjort fel på mina bans och hoppas att jag it ska göra mer fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa tex att när han slog mig att jag borde satt på han handbojor och låst in han i cellen eller försöka lungna ner lallet och gå vidare borde it göra som han och slå flera gånger och skratta de hade ju it hänt irl om man tänker så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tack för du har läst och din tid förlåt bubbelgum för mitt fel ha en bra dag de ska it hända igen

De här ska it hänga igen att jag bidrar med dåligt rp förlåt bubbelgum

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka