Nekad yasin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivish223

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? Yasin75754

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: IMG_1547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lalla och slogs med en kille ingen bra rp från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega hade gripit en man med vapen och han erkänner till brott så då åker vi till fängelse i ca 80 i stan och 150 på motorvägen och lyssna lite på musik sen när vi la in han i fängelse så skulle vi vissa hur man diskar men han börja slå mig jag slog tillbaka men de var en nivå av lall och de går gick fram och tillbaka utav ca 5 minuter sen skrev BubbleGum hejdå i ooc sen ca 30 sek efter blev jag bannad för lall och kan inte bidra med kreativitet tror jag och de var väldigt sen men borde endå ha hög. Rp nivå av mig men blev bannad ca 04;07

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var mitt fel att jag väljer att göra mina misstag och jag kan lova att jag ångrar de jag kmr missa min grund utbildning plus jag bidrog med dålig rp av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft sv ban sen har jag fel aktiva bans kör försnabbt i stan sen nu är jag upp i 17 bans som är väldigt dumt utav mig och ska försöka inte få fler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa tex att när han slog mig att jag borde satt på han handbojor och låst in han i cellen eller försöka lungna ner lallet och gå vidare borde it göra som han och slå flera gånger och skratta de hade ju it hänt irl om man tänker så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka