Accepterad yasin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivish223

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? yasin75754

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-02 210027.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde att åka till ett gäng som vi har krig med och hettsa som var 100% fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och ca 3 till med mig var i 1 bil vi åkte till fåra mot parter morrelo då hetsa dom sen sprang 1 ut och skött sen så åkoch skjuter tillbak sen åkeer jag fram r vi därifrån och då åker vi till vårt gäng hus i ca 100km i timmen till vårt gäng hus sen är många från vårt gäng där och vår boss vi pratar och bestämer oss för att storma då åker vi ditt med 6 billar sen så åker jag upp till portet sen säger 1 av mina grabbar att 1 riktar och säger låt mig gå ut och skjuta dom då blir jag arg och säger vem ska du skjuta din leksak sugare eller liknade som var dumt och fel av mig då blir jag banad som jag fattar men blev lite förvånad för brukar inte bli bannad länger så blir lite arg på mig när sånt händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig ban helt mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nu blivit bannad 15 gånger som jag har gjort fel men jag har 2 felaktiga ac ban att jag it rpar på skador felaktig och att jag pitta 1 bil fler tal gånger för 1 kille ljög i sup och sen 1 rätt vdm ban lall ban sunt förnuft c logg och sv banns kör för snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag ksk när vi bestämde oss för att storma att inte hettsa stå på avstång och sen storma in när vi skulle gå in inte stå vid deras port och hettsa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte gör som jag gjorde och de ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tack för du har läst och din tid förlåt analytikern för mitt fel ha en bra dag

Vad ska man göra om den som banna en är inte staff längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka