Inaktuell yas1nz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yas1nz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? ! 𝐳𝐞𝐞𝐭𝐨𝐱🤍#9600

Vad är ditt hexid? 11000010053c512

Ange ditt födelsedatum 2 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker om att hjälpa till med grejer och så kan jag i princip alla regler utantill. Att vara wl-ansvarig är ett ganska stort ansvar för att man inte ska vara korrupt och inte ljuga. Jag ansöker för att kunna göra vissas dagar bättre t.ex men även kunna säga du behöver göra det här / lyckas med det här för att få bli godkänd whitelist-ansökan. Och sedan kunna se den skillnaden som man sa att man ville se. Jag kommer vara hård med att man ska kunna alla regler. Jag kan alla regler. Jag minns själv hur kul det var när man fick godkänd whitelist-ansökan och äntligen kunde skaffa jobb och sprida bra rp, den känslan vill jag sprida vidare till dom nya på servern. Jag kommer göra mitt absoluta bästa för att hålla lallare borta så att dom som spelar på unive får en så bra spelupplevelse som möjligt. Ifall Medlemskaps-ansvariga hade jobbat ut sig själva hade servern slutat växa, och det vill jag inte ska ske. Några av mina vänner var medlemskap-ansvariga och de säger att det är ett tufft jobb/ansvar, men även att det är riktigt kul att hjälpa o snacka med folk. Jag vill hjälpa de andra medlemskaps-ansvariga så deras press de har på sig minskar. Och ansöker även för att det är en sjukt stor inaktivitet hos de medlemskaps-ansvariga. Och så att de som har @väntar medlemskaps-intervju inte behöver vänta länge för att få en intervju. Jag kommer vara aktiv hela tiden och ta många intervjuer hela dagen. Och vara extra noga med att veta att de kan reglerna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är riktigt bra med människor och tycker att det är kul, ni kommer få in många nya spelare med grym rp och den kommer spridas. Jag är aktiv nästan 24/7 så jag har tid att läsa och ta intervjuer. Jag är väldigt aktiv på forumet, så jag kan läsa och svara och ta intervjuer och det leder till att det kommer in fler spelare på servern som leder till att det kommer bli mer rp och bättre rp. Jag kommer inte göra det lättare för någon det spelar igen roll om det är min vän eller ” bästa vän ” alla ska ha det lika dant. Och att de förhoppningsvis tycker det är mycket roligare och rpa med jobb på servern. t.ex. jag jobbade på Saras och Marias, och under den tiden jag jobbade på Saras och Markas hann min RP nivå både utvecklas och jag tyckte det var fantastiskt kul att rpa på jobb, kunna ta trevliga kunder, kunna utveckla andras rp nivåer och kunna ha en trevlig ton. Och förhoppningvis vill jag att medlemmar ska få samma upplevelse som jag fick och till och med bättre! Och att jag tycker att detta verkar som ett väldigt roligt arbete / jobb. Denna uppgift som medlemskap-ansvarig tror jag är viktig för att fler medlemmar ska komma in på server och hjälpa oss att bygga ett starkare community tillsammans. Jag tror att detta kommer vara en väldigt spännande sak att göra samt väldigt spännande tror jag. Mina mål innan detta att bli medlemskap-ansvarig är att kunna ta över 10+st ansökningar och intervjuer på 1 dag och sedan ett annat mål är att kunna bli Support-Ansvarig samt Servervakt/Helper och högre än det men jag känner att jag vill börja med detta som är en lite lättare uppgift och testa men senare kommer jag ansöka till servervakt. Kommer behandla folk med respekt och ha en bra ton. Bara vara positiv och inte negativ för det kan göra de nervösa och ledsna. Försöka peppa de så mycket som möjligt liksom.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor på det sätt som jag själv vill bli behandlad och alla är lika mycket värda. även visa den bra sidan från sig och visa att man är tillräkligt mogen för att kunna ha ton och prata med andra människor. Ifall de är så att dem blir arga och skriker på mig för dem blir nekade så får dem bli de för det är onödig energi att lägga på och det är bättre om man ignorerar det för att man ska visa att man är bättre en de och inte skrika tillbaka för de blir bara mycket värre. Jag tycker som sagt att om man tar på sig jobbet så måste man kunna ta kritik. Utan man får ta de och lära sig från det. Men om vi säger att jag tar en intervju och personen är uppkäftig så försöker jag fråga varför och då kan man få ett samtals ämne varför dom gör som dom gör och då slutar de flesta men. dom som inte gör det struntar jag i och om man inte ens kan ha respekt i ooc så är man inte värd rollen Medlemskaps-ansvarig tycker jag.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle göra så att det krävs lite mer för att bli medlem på Unive igenom att va lite extra hård vad det gäller reglerna men även ställa lite extra frågor till de man tar intervju med t.ex vad ska din karaktär göra om den skulle bli medlem? eller fråga vad för mål personen har med dens rp och karaktär. Och för att säga detta för att verkligen få personen att förstå att den ska rpa bra och seriöst och försöka nå sina mål med rpandet och ha så kul som möjligt och skaffa jobb. Det är något som jag tror jag skulle kunna utveckla på servern och fixa så hög rp nivå som möjligt. Det är något som alla vill ha. jag vill att man ska se på medlem rollen att det verkligen ligger något stort i själva medlems-rollen. Att bli medlem ska vara väldigt svårt och nåt som inte alla ska kunna bl. man ska må bra av att bli medlem och då ska man även visa detta igenom att rpa på en sådan hög nivå som möjligt. man måste göra en tydlig karaktärs-beskrivning och detta är för att kunna veta så mycket som möjligt om sin karaktär. att vara medlem på unive ska vara något speciellt. Man ska visa att man kan reglerna och inte ha så många avstängningar / bans. jag skulle va jätte arg på mig själv om jag godkänner någons medlemskap-ansökning och en vecka efter har personen 5-10 avstängningar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem ska man veta hur man rpar och vad det är att rp. och att dom ska kunna reglerna så det inte förekommer / blir lall på servern som leder till failrp. dom ska veta vad SUNT FÖRNUFT, VDM, RDM, cop bait, Meta-Gaming, fearrp , NRL, Combat-logging och power-gaming, och det ska inte förekomma någon rasism det är noll tolerans. och att dom ska ha en mic så dom kan prata. Samt ska man kunna alla regler utom krim reglerna och om man inte kan alla efter intervjun så får man plugga lite till och göra en till medlemskap-ansökan efter 24 timmmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt stort ansvar då jag är Medlemskap ansvarig, jag tar in nya medlemar som ska kunna reglerna, som ska kunna rpa och göra alla scenarion och allting bra, jag ska kunna se till att allt går bra med spelaren. Jag älskar att se mycket bra utveckling hos en spelare som jag har själv har tagit en medlemskaps-intervju med och se hens resa i servern och hoppas på att hen har det bra. Och Att se till att folk kan reglerna, att folk inte är här för att lalla och att alla ska bemötas trevligt så att de känner att unive är en bra och trygg plats. Samt har jag ett viktig jobb är att vara trevlig och glad samt positiv i intervjuerna för att dom som som ansöker ska få ett första bra intryck av oss i detta community

Hur ser din aktivitetet ut? Nu på sommarlovet samt helger när skolan börjar ~ : 11-02~~~~~~~~ Och under skoldagar 16-23

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är väldigt positiv och glad samt snäll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka