Accepterad Yas1n | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yas1n...

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Yas1n#9999

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för jag vill kunna hjälpa personer jag vill kunna ta ett större ansvar här på servern för att jag har alltid varit en person som gillat att hjälpa folk och varit sysselsatt jag tror att jag skulle passa bra in på att vara en staf därför vill jag testa det. Jag har spelat på servern sedan 2020 december och jag har spelat här sedan dess.
Jag vill även vara in game och specca olika scenarion att allt går rätt till och att alla sköter reglerna på servern. Samt vara på piren, torget och sådana ställen. För att se till så att allt funkar och att alla följer reglerna med en social, hög, bra och rolig rp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det kan variera om det är lov eller något sånt men vardagar 16:00 till 01:00 och helger 10:00 - 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2020 december då servern hette multistaden då jag har 1000 mellan 2000 timmar på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? /revive id man ressar en spelare som e död

/giveitem id man ger någon en sak

/setjob id job man ger ngn ett jobb t,ex mekko

/ban (id) anledning dager man bannar ngn

/sv man skrivier i sv chatten

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/svban man bannar ngn i 60min

/goto id man teleporterar t en spelare

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte vad jag vet just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka