Nekad Yas1n | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Yas1n#0729

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till Medlemskaps ansvarig då jag vill vara en del av unives utveckling och vara en del av den. Jag tycker själv att det är kul att kunna göra Staff arbete T.ex. som Specca scenarion, Hjälpa folk på forumet genom tickets ansökningar eller ansökningar, och det är just därför jag vill ansöka för att kunna hjälpa folk och servern utveckling

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskaps ansvarig då jag har tidigare erfarenheter inom medlemskaps ansvarig även som staff. Jag känner till forumet och dc så jag vet hur allt det funkar, Jag är en aktiv person och tycker om att hjälpa folk. Varför ni ska välja mig är för att jag kommer och alltid mitt bästa för servern och spelarnas skull här på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Själv tycker jag att man alltid behandla folk på ett bra och trevligt sätt då anledningen till att staffs finns är att hjälpa spelarna och servern och hur kommer folk se staff teamet ifall man sitter och skriker på folk eller liknande. Jag själv behandlar folk som jag själv vill bli behandlad jag pratar med dem lungt förklarar så de förstår. Jag är en väldigt lugn person som inte blir arg lätt jag kan hantera de flesta situationerna så det slutar bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem rollen är inte bara en roll det är mycket mer än så det är det viktigaste du kan ha på unive för att kunna utveckla din rp och därför tycker jag att medlem rollen är en roll som borde vara lite svårare att få för jag att man kan både hjälpa mycket och förstöra mycket med denna rollen, det borde vara svårare under en medlemskap intervju och ansökan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla regler till servern och även discord reglerna

vara lojal mot unive.

vara mogen

kunna bidra med en bra social rp.

ha en seriös rp och kunna göra det roligt för både parterna och inte bara för dig själv

kunna veta om suntförnuft eftersom det är den bredaste reglern anser jag för att suntförnuft är inprincip alla regler som vi har om man följer suntförnuft följer man alla regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo som medlemskap ansvarig skulle jag tagit intervjuer forum osv före min rp.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: Måndagar 16:00 - 23:30 Tisdagar 16:00 - 23:30 Onsdag 16:00 - 23:30 Torsdag 16:00 - 23:30 Fredag 16:00 - 06:00 Lördag 12:00 - 06:00 Söndag 12:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Redan helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka