Yarhead | Chef-jobb ansökan benny bjuv

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yarhead

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Robin Wachenfeldt

Hur gammal är du? 29

Hur många timmar har du på Fivem? 4300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är 29år och är mogen, aktiv och engagerad, jag vill bli sjukvårdarchef för att det är det jag har rollspelat som mest i mitt liv. Jag är väldigt aktiv och hårt arbetande inom sjukvårdaryrket och har massor med erfarenhet. Jag har personlig erfarenhet ifrån många sjukhusbesök och läst på böcker+google, sett på dokumentärer, serier och filmer för att kunna skapa så verklighetstroget sjukvårds RP jag möjligen kan. Min rollspels förmåga är väldigt bra då jag gått estetiska linjen på gymnasiet. Där fick jag gå teater och konst, så min rollspels nivå är hög och detta gör att jag kan ge en högre RP nivå inom sjukvården. Jag är också erfaren med att lära ut mina kunskaper och vara mer än en chef för företaget, jag är även en mentor för hela yrket och tränar mer än gärna upp nya och kunniga anställda. Jag vill även fortsätta att utveckla företaget och införa journalsystem och patientjournaler, detta är så att alla ska kunna bidra med bättre RP inom vården i längre sikt och erbjuda återbesök. Jag är kunnig inom psykologi som (ångest, depressioner och OCD/OCPD) och kan därför erbjuda folk psykologer och psykiatriker på sjukhsuet att få komma in och prata med eller få en utvärdering till andra yrken. Jag bryr mig om sjukvårdens framtid då en bättre vård skapar en bättre stad att rollspela inuti. Av dom 4200+ timmar jag har så är 3000+ av dom inom sjukvård och jag är fortfarande varken trött eller less på yrket, kommer inte heller att kunna bli det då jag älskar det!. Jag vill bli chef för att jag vet att jag kan styra ett bra sjukhus, har alltid varit en omtänksam och rättvis chef där kassan gått till bonusar istället för mig själv, därför att det skapar glada arbetare och glada arbetare skapar ett bra sjukhus och bra scenarion. Jag vill skapa en familjekänsla inom yrket där varje arbetare och patient känner sig välkommen, min omtänksamhet gör att jag bryr mig extra mycket om varje anställd under mitt sjukhus. Jag har tränat upp 83st spelare inom min RP karriär som sjukvårdare och varje person har varit redo inför allt som har hänt. Jag har gjort otroligt många operationer som kirurg och även gjort mer advancerade operationer. Jag vill skapa samarbete tillsammans med räddningstjänsten och polisen för att skapa ett sådant bra blåljusyrke och escenarion tillsammans som möjligt för staden ifrån sjukvårdens sida. Jag älskar att hjälpa folk och därför känner jag att jag är perfekt för denna roll som ledare, mentor och tränare. Jag vill skapa ett sjukhus som gör andra servrar avundsjuka, där en skada inte betyder bara massa dötid på sjukhuset, utan mer chans för scenario och RP. Jag kommer vara aktiv och kommer att finnas där för mina medarbetare dagligen, kvällar och nätter för en chef är inte en makt status för mig, det är en ledarroll och stort ansvar en ära som jag är redo ta utan en tvekan. Så känner ni att ni vill ha någon på chefspositionen som stannar igenom det värsta och gör det värsta till det bästa, så är jag rätt person för platsen. Med mig kommer ni få prata med ofta och jag är väldigt lätt att prata med! Med min erfarenhet, idéer, vilja och fokus så är det bara ni utvecklare som sätter gränserna för sjukvården.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? 3000+ timmar. Jag har varit chefsläkare på 4 andra servrar och har gjort väldigt bra ifrån mig enligt staff. Ända anledningar att man inte är kvar är för att servrar har gått i grunden eller stängts ner. Jag har läst på grundlig nivå för sjukvård och sett på flertal dokumentärer, filmer och serier för att höja min kunskap och rollspelsnivå. Jag har även haft hand om räddningstjänsten på samma gång jag drivit sjukhusets sida. Jag har tränat upp 83 st spelare till att bli sjukvårdare under min långa speltid och jag har inte bara lärt ut utan lärt mig av hela processen. Jag har räddat fler än vad jag kommer ihåg, även gjort extrema utrycknings fall där samarbete med polis, räddningstjänst och mekaniker har varit behövligt. Väldigt duktig på helikopter och blåljuskörning, därför kan jag också lära andra att bli det. Jag har varit med och byggt journalsystem upp ifrån grunden och fått tagit emot och fortsatt utvecklat ett annat journalsystem. Har studerat psykologi på egen hand och kan erbjuda sjukvården en plats att få gå och prata ur sina problem hos psykologer och psykiatriker. Har suttit största delen av tiden under operationer där jag ger spelare möjligheten att styra scenariot tillsammans med kirurger igenom /me. Jag har varit sjukvårdarchef längre än vad jag kan minnas och jag är väldigt duktig på det jag gör.

Berskiv din karaktär? Ricky Sanchez. En hårt arbetande och omtänksam person som kommer ifrån Mexico. Efter att ha fått nog av sin kartellfamilj så flyttade han till USA och sedan Sverige för att skapa ett bättre liv för sig själv. Alltid ståt på den goda sidan av lagen och även hjälpt till för att upprätthålla den som polis - yttre befäl, ordningsvakt och Securitas. Han ger alltid 100% för att få känna sig nöjd på slutet utav dagen. Service inriktad och fokuserad på det han gör, inget annat än perfekt är acceptabelt ifrån Ricky själv. Han är en ledare och stöttar alla han kan, han ger aldrig upp och fortsätter även när allt ser mörkt ut. En fältsjukvårdare och helikopter pilot inom USAs marinkåren och har disciplin borrat in i skallen, men han måsta åka hem ifrån kriget med purple heart medalj efter att ha blivit skjuten i foten av sin egna patient under en helikopter räddning. Han är lyhörd och väldigt bra på att lyssna och identifiera efter sin tid som psykolog. Han är gift med Ronja Sanchez och har en dotter. En familjefar med pappaskämt gömd i varje rockärm. Alltid på ett positivt humör som är svår att bryta. Han är stresstålig och engagerad när någonting händer och alltid redo att hjälpa med sina händer. Han är utbildad läkare, kirurg, psykiatriker och överläkare under sin roll som sjukhuschef. Sjukvården har varit största del i Rickys liv eftersom även sin kartellfamilj drev ett sjukhus på sidan om. Far, farfar och farfars far har varit läkare. Så det var läkare eller håll tyst inom Sanchez familjen. Efter att ha fått sin fot in i vården så lämnade han familjen och startade ett eget sjukhus. Nu har han slutat upp i Multistaden, redo för sitt nya kapitel i livet.

Utöver det har han varit räddningsledare. bilförsäljarchef, mekanikerchef och fordonsstylist

Hur ofta kommer du vara inne? Dagligen och ofta, jag är sjukskriven och har massor med fritid att spendera med det jag gillar som mest, dator.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, jag känner mig riktigt engagerad i denna server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, och jag är lojal till servrar jag spelar på, då jag vill ge 100% på den servern.

Har du läst våra Regler? Allihopa och är kunnig inom de flesta om inte mesta regler inom RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka