Nekad Yannick1s | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yannick1s

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yannick Stenström

Vad är ditt discord namn? yannick1s

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Cornelis von Rosén är en komplex individ vars liv har plågats av en rad utmaningar och hinder som har lett honom in på ett felaktigt spår i tillvaron. Uppväxten var inte lätt för Cornelis, då han växte upp i en omgivning där stabilitet och stöd var bristfälliga. Han hade få förebilder att luta sig mot och fick istället klara sig själv i en värld som var både skoningslös och ogästvänlig. Så han bestämde sig för att flytta till en annan stad och lämna allt ont bakom sig och uppfylla sin dröm som präst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag planerar att bidra med seriös rp med djup inlevelse samt roliga scenarion. av mina gamla erfarenheter på dom servrar jag har spelat på så har jag alltid varit engagerad i alla scenarion jag hamnat i vilket leder till roligare rp. mina färdigheter inom rp skulle jag säga är engagerat rollspel och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla scenarion inte ska gynna mig utan ibland måste min karaktär ta en förlust för att ett bra scenario ska utspelas

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm betyder randome deathmatch och det innebär att man inte får gå dram och döda någon utan anledning. occ: vilket är att prata i tex discord samtidigt som man spelar vilket inte är tillåtet då jag tex kan ge någon information utan för rollspelet vilket kan döda scenarion. combatlogging: är att man stänger av spelet för undvika situationer som inte gynnar en vilket inte låter scenariot utspelas klart.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på penguin rp men när den las ner så spelade jag på några andra engelska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga att en positiv sak med mig inom rp är att jag tar det alltid väldigt seriöst och när jag väl är inne i roller då kommer jag inte bryta dom då jag har väldigt mycket inlevelse.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom och hur han är som person

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka