Nekad YANIMAX | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YANIMAX

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Svenen12

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max jonsson 2002-07-10-367

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,glad,aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max Jonsson växte upp i en förort till Stockholm, där han tidigt lärde sig att navigera mellan olika världar. Hans föräldrar var båda arbetarklass, hans pappa en snickare och hans mamma en sjuksköterska. De jobbade hårt för att ge Max och hans två syskon en trygg uppväxt, men det var ofta pengar som satte gränser för vad familjen kunde göra. Trots detta var Max aldrig direkt missnöjd med sin barndom. Hans föräldrar var kärleksfulla, även om de ibland var frustrerade över att deras barn inte alltid följde de "rätta" vägarna. Max var inte intresserad av att följa skolans regler eller att vara den duktiga eleven. Han var den där killen som var mer intresserad av att hänga med kompisarna, spela fotboll på fritiden eller leka med teknik. Max var alltid ganska duktig på att fixa och bygga saker. Redan som barn satte han ihop sin egen lilla dator och började programmera, en passion som växte när han blev äldre. Under tonåren började han tjäna extra pengar genom att hjälpa andra att laga eller uppgradera sina datorer. Max vill gå med i ett gäng för att få respekt och en plats där han känner sig sedd. Han har växt upp i en tuff stadsdel och har sett gängmedlemmar som någon form av auktoritet och makt. Max känner att hans liv skulle vara mer meningsfullt om han var en del av något större.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte bara tänka på min karaktärs framgångar att också göra spelet mer rp. till exempel om jag är en polis och jagar en brottsling så kan jag ge brottslingen en chans att komma undan för att göra spelet mer rp och spännande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Skapa Drama och Konflikt För Andra, Främja Andras Karaktärsutveckling, Skapa Stora Ögonblick Av Uppoffring, Ge En Balans Mellan Främjande Av Andra och Ditt Eget Mål,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? gång åkte jag mot rött ljus så att jag var nära på att krocka i en annan bil. jag lärde mig att aldrig åka mot rött ljus.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att alltid ha respekt mot andra medlemmar och att undvika kränkande eller nedvärderade kommentarer. serven ska inte användas som en mötesplats för dating.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är glad aktiv och rolig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har en pågående temporär avstängning

Du får ansöka igen när bannen är utgången. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka