Nekad YANIMAX | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YANIMAX

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Svenen12

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max jonsson 2002-07-10-367

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,glad,aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max Jonsson föddes och växte upp i en förort till Stockholm, där han tillbringade sin barndom tillsammans med sina föräldrar och yngre syster. Hans pappa, en hårt arbetande mekaniker, och hans mamma, en sjuksköterska, har alltid varit hans största förebilder. De lärde honom värdet av hårt arbete, men också vikten av att alltid vara ärlig och att hjälpa andra när man kan. Från ung ålder visade Max ett stort intresse för teknik och mekanik. Hans pappa tog med honom på jobbet, där han fick titta på bilar och andra maskiner, och det var där hans passion för att bygga och reparera växte. Hans barndom var annars ganska typisk, med fritidssysselsättningar som fotboll och skateboarding, men han var alltid mer intresserad av att plocka isär saker och förstå hur de fungerade. I tonåren började Max känna sig allt mer utanför den sociala normen. Hans intresse för teknik gjorde att han ofta kände sig mer bekväm i garaget eller framför en dator än i stora sociala sammanhang. Hans vänkrets var liten men trogen, och han lärde sig att värdera de människor som verkligen förstod honom. Även om han hade svårt att uttrycka sina känslor, var han en person som alltid ställde upp för de han höll nära. Efter gymnasiet, där han hade ganska bra betyg, valde Max att inte gå den traditionella vägen till universitetet, utan istället började han jobba som mekaniker på en lokal verkstad. Han uppskattade friheten och den praktiska kunskapen han fick, men en del av honom kände ändå att han hade mer att ge. Max drömmer om att starta sitt eget företag inom bilreparation eller kanske jobba med att utveckla ny teknik, men han är ännu osäker på vilken väg han ska ta. Målet är att bli en ledare inom den kriminella världen, en person som både fruktas och beundras av andra. Max vill etablera ett imperium, inte bara genom pengar, utan genom att skapa en struktur som styr hela stadens kriminella landskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan skapa och utveckla komplexa karaktärer som har egna mål, bakgrunder och personliga konflikter. Genom att ge mina karaktärer liv och mänskliga drag bidrar jag till en mer realistisk och engagerande spelupplevelse för alla. skapa en god stämning på servern, oavsett om det handlar om dramatiska ögonblick, humor eller oväntade vändningar. Jag tror på att skapa en inbjudande och engagerande atmosfär där alla spelare känner sig delaktiga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gör att motståndaren, snarare än en själv, uppnår sitt mål eller vinner. I ett strategiskt sammanhang kan detta innebära att man tar ett beslut eller vidtar en åtgärd som leder till att motparten får fördel eller vinst istället för en själv. Detta kan ske av flera anledningar, beroende på den övergripande strategin eller målet för spelet eller situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? gång åkte jag mot rött ljus så att jag var nära på att krocka i en annan bil. jag lärde mig att aldrig åka mot rött ljus.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att alltid ha respekt mot andra medlemmar och att undvika kränkande eller nedvärderade kommentarer. serven ska inte användas som en mötesplats för dating.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är glad aktiv och rolig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, efter intervju. Brisp på reglerna bland annat c-logg, suntförnuft. Brist på karaktärs mål och har fokus på pengar. Lycka till nästa gång!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka