Accepterad Yamoh Khai | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yamoh Khai

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Khalili

Vad är ditt discord namn? yamoh1972

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yamoh Khai kron född 2000-02-26 och är 23 år gammal och han är en person som är trevlig, van med att umgås med människor och han är en social person.

Yamoh är en 23-årig äventyrare och naturälskare med rötterna i en liten by vid foten av ett berg. Han har alltid varit fascinerad av naturen och utforskat skogar och berg sedan han var barn. Yamoh är en energisk och nyfiken själ som älskar att klättra, vandra och utforska nya platser.
------------------------------------------------------
Han är också passionerad för fotografi och tar med sig sitt kamerautrustning var han än går för att fånga de vackra vyerna och ögonblicken som naturen har att erbjuda. Hans dröm är att bli en professionell äventyrsfotograf och resa runt i världen för att dokumentera naturens skönhet och mångfald. Han drömmer om att publicera sina fotografier i magasin och böcker, och att inspirera andra att upptäcka och vårda naturen.

För tillfället arbetar Yamoh deltid på en lokal friluftsbutik där han delar med sig av sin passion för utomhusaktiviteter med kunderna. Han använder också den här tiden för att spara pengar och planera sina framtida äventyr. Yamoh är en självgående individ som inte räds utmaningar och ser varje dag som en möjlighet att lära sig något nytt och växa som person.

Hans intressen sträcker sig också till att främja miljöskydd och hållbarhet. Han är engagerad i lokala initiativ för att bevara naturen och arbetar frivilligt med att städa stränder och parker samt att informera andra om vikten av att skydda vårt ekosystem.

Yamoh är en drömmare och en utforskare i hjärtat, driven av sin passion för naturen och övertygad om att han kan göra en skillnad genom sitt arbete och sina äventyr.
-------------------------------------------------------
Det var en kylig höstnatt när Yamoh blev utslängd från sitt hem. Yamohs föräldrar hade tröttnat på hans ständiga strapatser och hans motstånd mot att följa deras regler. Yamoh hade känt det komma, men ändå slog det honom hårt när de till sist sa att han inte längre var välkommen under deras tak.

Yamoh minns känslan av att stå där utanför dörren, känslan av övergivenhet och ensamhet som svepte över honom. Tanken på att han inte längre hade någonstans att gå gjorde honom rädd och förvirrad. Yamoh hade bråkat med dem tidigare, men den här gången var det annorlunda. Det var som om han hade nått en brytpunkt, och de hade bestämt sig för att jag inte längre passade in i deras liv.

Yamoh gick iväg, vilsen och osäker på vad han skulle göra härnäst. Hans tankar snurrade och han försökte komma på en plan, men allt kändes överväldigande. Trots kylan och mörkret visste Yamoh att han var tvungen att hitta en lösning, en ny plats att kalla hem. Yamoh visste att han var stark och att han skulle klara det här, men just då kändes det som om han hade förlorat allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till att skapa en mångsidig och engagerande rollspelsmiljö genom att utveckla min karaktär till sin fulla potential och delta aktivt i allt servern har att erbjuda. Det innebär att jag kommer att ta del av olika yrken, utforska olika intressen och möta nya människor för att berika min rollspelsupplevelse och bidra till gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska låta andra också få vinna och känna att dom får ut av scenariot också inte bara jag. Det ska ge ett rp som kan fortsätta ett bra tag och att man spelar ut det och att alla känner att de är delaktiga i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått VDM=när man använder bil som vapen RDM=När man dödar någon för ingen viktig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har erfaranhet med rollspel och har alltid tagit mitt rp serisöt och vill att det ska bli bra senarion samt att det ska gynna alla som är med så det blir en rolig upplevelse för alla.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Tillbaka