Nekad Yammadragarn | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yammadragarn

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad är ditt discord namn? Husqvarna never yamaha ever

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Mäkelä dom kallar mig för bengan 72 =född 1952

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Alkolist, Snäll, Bil mekaniker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengan föddes 1952 i en liten by utanför happaranda gillat bilar och Öl enda sen han va 10. Pappan var inte riktig den snällaste och drack väldigt mycket alkohol.Pappan hade grov adhd och var alkolist och knarkare. Pappan brukade slå och ta ut sin arg het på Bengan.Bengans farsa dog tillslut vid 1971 då han knarkade väldig mycket. Mamman dog när Bengan var 3. Bengan hamnde vid foster hem efter Farsan dog och dom tog hand om bengan väldigt bra. Sen vid 13-14 års åldern börja Bengan dricka men han fick inte riktig ett problem tills han blev 18-19. Vid 30 års åldern försökte Bengan skaffa jobb men fick inget jobb men försökte väldig mycket. Målet bengan har är att bli en bil mekaniker då han gillat bilar sen tidig ålder. Han har alltid drömt autoexperten men fick aldrig jobb för han hade ingen utbildning för att han var inte i skolan när han var mindre och hade grov adhd och grov dyslexi och fick aldrig hjälp med det. Målet bengan har är att jobba på autoexperten och ha fru å barn men han vet att han är lite för gammal men det finns alltid en dröm brukade bengans farfar säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, social, Bil mekaniker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar så att alla som är med i scenariot tycker att det är roligt. Samt att man inte bara spelar så att man själv bara tycker att det är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot regeln nlr för visste inte vad det var för regel och gick runt och sa om händelsen fast jag vart dödad fick en ban på 3 dagar och visste inte regeln och gick och kolla alla regler läste igenom och började rp efter den händelsen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp Att man skall värna om sitt liv, Till exempel om du har en pistol riktad mot ditt huvud så skall du rpa på att du blir rädd .NLR Om du dör i ett scenario skall man inte komma ihåg de som hände i scenariot innan man dog/medveslös. VDMär att man inte ska använda fordonet som ett vapen och köra på folk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det finns något passande om mig själv

Nekad.
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka