Nekad Yami | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yami

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198193079173/

Vad är ditt namn i verkligheten? dijwar malak

Vad är ditt discord namn? Shevchenko

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 1997

Berätta om din karaktär. han är 24 år gammal mekaniker som söker jobb nu när han e klar med mekanik utbildningen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att har spelat ett tag nu i serven och tycker att det är den bästa serven jag har spelat på har testat andra serverar men ingen va lika bra som Unive. Så om jag blev medlem så skulle jag kunde spela länger för att det finns mer att göra då

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Nu när jag har spelat ett tag så fastnade jag på serven och såg att Mekonomen fanns så vela jag jobba där för att jag har jätte stor intresse i bilar.

Hur hittade du Unive? en vän spelar i servern och rekommenderade serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en mekaniker som spelarna tycker om en snäll och hjälpsam mekaniker så spelarenas bilar att e lagade.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli den bästa mekaniken som e i staden att man kontaktar mig för att laga bilen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka