Accepterad Yalda09 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jungle boo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yalda09/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael Yalda

Vad är ditt discord namn? corpz@9468

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Rami Bazi och är 27 år. Rami växte upp i ett utsatt område som heter årby, han började med att små baxa godis från affärer, sedan blev det ta saker från skåpen i skolan tillslut så sålde han droger och var en boss i sin ort, han hade personer som transporterade vapen åt han men nu när han har flyttat är det bara han som kan ändra sin livsstil. Rami Bazi älskar Snabba bilar speciellt BMW, han gillar också riktiga bra orten rappare som Gaboro och Alawee. Men en sak som gör att Rami är speciell är att vid en ung ålder blev han träffad av 2 skott i bröstet, han överlevde det bara i åldern av 6 år. Hans tankesätt ändrades därifrån och nu klarar han av vad som helst om han lyckas överleva 2 skott i bröstet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här igen då jag fick en unban på min perma ban för att jag lämnade servern så jag har kommit tillbaks bättre än någonsin och kommer bidra till en bra RP, samt en bra trygghet tills servern, en annan sak som jag kommer bidra med är bra stämning då det blir också Bra RP för om det inte är en bra stämning är det kaos och massor av lallare. Men mitt utvecklande i RP har gjort att jag kommer vara en bra spelare till denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med laglig RP men ändå vara lite kriminell på en annan karaktär när jag får krim rollen men jag kommer rpa på lagliga karaktären mycket mer för det är också ett bra sätt att bidra till bra RP då om det bara är kriminella eller polis blir det som leken ”tjuv och polis”

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna scenariot för du klassas det som Powergaming 2 ”att man bara spelar för t.ex makt, pengar och vapen och inte för rp:andets skull”

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive orginalt genom mina nära vänner som bjöd in mig.

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka