Accepterad Yalda09 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jungle boo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yalda09/

Ditt Hex-ID: 1100001515a6521

Vad är din discord tagg? Corpz#9468

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: qhtkqo Anledning: dc bannad Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig ingame först för jag respekterade era regler och sa åt en medlemskapsansvarig som jag kunde lita på att dra in mina roller, det är något som jag ville att de skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fått indragna roller sen efter det frågade någon vilken server jag lämna för och jag svara med "snöstaden❄️" sedan svara han med någonting som var "lämna våran discord då varför ska du vara kvar här, om du andå ska lämna så dra härifrån" sedan svara jag med "Är det så du som medlem behandler en icke medlem" sedan blev jag p-bannad i eran dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite överdrivet att jag blev p-bannad på grund av det i discord servern, jag kanske sa något lite fel där men det han svara med var värre men jag säger inte att om han gör fel ska göra tillbaks men om han inte blev p-bannad från discord servern efter det han sa jämfört med det jag sa så är det en ganska stor skillnad. Jag kunde ha tagit emot någon varning eller något liknande men när jag blev p-bannad kände jag hur konstigt det var utan unive, andra servrar hade inte samma känsla som unive och det som jag gjorde har jag tänkt efter och märker hur det var felaktigt samt ändå ett litet fel från min sida. Men om vi går tillbaks till den andra killen så besvarade han mig inte alls respektfullt enligt regeln

§ 5.3 Respekt
Vi visar alltid respekt till alla i chatterna.

det var en sak som han inte hade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var alla svbans som lärde mig mycket, då unive var den första rp servern jag körde på. Men en av de 3 fick jag 2 dagars ban för jag var i tjänst och köpte en bil, det var ett STORT fel och jag ahr lärt mig mycket efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde helt enkelt besvarat han med att i reglerna står det att man ska ha respekt i alla chatter då skulle hela saken vara en annan historia. Det är en nu sak jag ska komma ihåg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig mycket efter denna ban, jag har haft den i någon månad och hela mitt tankesätt har ändrats efter detta, jag vill verkligen bara komma tillbaks till unive jag har saknat denna server så mycket och jag kommer sträva efter att komma tillbaks till 💜UNIVE💜

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag klart och tydligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka