Nekad yakuza | Polismyndigheten Ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yakuza

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 18 Juli 2021

Vad heter du på discord? yakuza#2707

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 380 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag typ minst 3 timmar men ibland inte på helger eftersom jag är vid min pappa ibland.

Vad heter du? wilde

Hur gammal är du? 13

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? För att jag ska kunna skydda staden från en kriminell stad till en stad där alla följer lagar. och för jag kan stoppa kriminella och lära dom en läxa för jag och flera personer vill ha slut på all kriminallitet. så jag kam lära mig känna andra personer. och stoppa alla kriminella. och man räddar liv och det verkar va ett roligt jobb. och kunna prata med folk ifall dom mår dåligt. och min karaktärs dröm är att bli polis. och att kunna skydda andra hjälpa samhället och rädda folk. men ibland kanske det blir lite sorgligt pga det kanske är en polis som dött i en skjutning och att det var mitt favo jobb när jag var liten.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att rädda personer eller skydda samhället och skydda folk och stoppa alla kriminella. och att man är intresserad när man skyddar ett visst område

Vad vet du om yrket i helhet? nej inte en helhet.

Har du några tidigare erfarenheter? lite bara men det var länge sedan jag var polis.

Hur är du som person? snäll inte så kaxig schysst.

Är det något vi bör veta om dig? att jag kan bli sur.

Tillbaka