Nekad yakuza | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yakuza

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449176755/

Ditt Hex-ID: 11000011d2430b3

Vad är din discord tagg? yakuza#2707

Vem var det som bannade dig? kom ej ihåg för det var 1 månad och 15 dar sedan.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inget fast jag har för mig att jag skrev något dumt men de var för jag mår ej bra och hade blivit nedslagen ett tag tidigare av mina bästavänner sorry för jag skrev det jag gjorde.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skrev något men jag skrev till alla möjliga servrar och blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit nedslagen av mina bästavänner och sen var jag sur och drog in på dc och skrev dumma saker till olika servrar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag har för mig att jag skrev något

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har aldrig tidigare men jag ska sköta mig för nu har jag bytt skola och börja om mitt liv typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skärpa mig och försöka göra så att era regler följs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig ska skriva nått sådant igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår men det var ej meningen pga att jag var sur och jag brukar inte kunna kontrollera mig när jag är sur sorry kommer aldrig göra något igen mvh yakuza ta hand om er till alla staffs och ägaren

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka