Accepterad Yahyo | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yahyo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111059393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yahyo

Vad är ditt discord namn? Elior

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt bestämd och han är seriös. Min karaktär heter Mike Larsen och är 18 år gammal. Mikes bakgrund är sorligt för att hans bröder nyligen gick bort för ett annat gäng kom och dödade dem han hade 2 bröder, när Mike Larsen föddes var inte hans föräldrar vid liv dem hade kört bil i fyllan och dött. Därför försökte hans bröder få in pengar till familjen på ett olagligt sätt för dem inte var utbildade. Nu vill han vill gå med i ett gäng där han kan tjäna massor med pengar och fortsätta med hans bröders mål, Mike vill gärna få vänner på det sättet för han är väldigt ensam just nu. Mike tar allting seriöst och han vill nå sitt mål med att försöka 100% till det han vill. Min karaktär är inte så nyfiken i lagliga jobb för att han inte är så smart på det sättet för hela hans familj var kriminella förutom föräldrarna.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer ta allt seriöst och köra 100% som om det vore värkligt. Jag kommer att bidra med massor och det kommer att vara väldigt roligt. Jag vill ha kul och seriöst ibland. Jag kommer att försöka med att gå med gäng och höja deras grad. Jag vill gärna bli whitelistad och kunna delta i mycket och få låta andra ha kul och jag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är mest roligt om man är whitelistad för att då kan man gå med i gäng och få massor med pengar och kunna ha det roligt i servern. Om man inte är whitelistad kan man in bidra med mycket och man kan inte ha kul.

Hur många timmar har du på FiveM? 96,3 på två veckor

Hur hittade du Multistaden? Den stod att multistaden var mest populärast i Sverige och har mest spelar i servern. Det stod på fivem hemsidan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad här en gång och [support] TheLegend27 sa att det var felaktig ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har kört runt 2 veckor i SKRP sen ville jag köra här istället för att det är mer folk och bättre grafik. Det fanns mer gäng i detta server så jag ville köra här eftersom att jag tror det kommer vara roligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka