Nekad Yahya | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yahya

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yahya

Vad är ditt discord namn? Yahya#1229

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om en man som är 33 år gammal som kommer bli krim och en boss.
Och kommer göra en annan karaktär som handlar om en man som är glad och är 20 år gammal och ska bli polis och stoppa krim. Och han 33årigen är ledsen och är alkholist och är deppig och tänker inte vad han gör och 20 årigen ska bli polis och hlälpa folket att inte var rädda för dem kriminella och 33 årigen ska skapa ett gäng som heter gamora och ska göra västar som det står på gamora
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag håller på och fixar till er torpeder till servern och dem är just nu inne i support och pratar med annsvariga till servern och dem kommer från Sikarios ab och hjälper servern men vi behöver få tag på ägaren och snacka med han så att det finns torpeder och adfokater i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag förståg det rätt så är dett att man inte behöver vinna varje scenario.

Hur hittade du Unive? jag såg att folk spelar unive så ville testa och det var jätte kul server så bestämmde att gå in och bli medborgare så jag kan bli krim elr polis.

Senast ändrad:
Utveckla frågorna om din karaktär, serverns rp och vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

så elr är jag godkänd

Senast ändrad:
Nekad efter muntlig intervju. Träna på reglerna och skriv en ny ansökan om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka