Accepterad Yahharen | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yasir

Vad är ditt discord namn? Yahharen#3130

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2007

Berätta om din karaktär. Mohammed Ali är en kille som flyttade till unive när han var 10 år han hade ingen pappa för att han dog i kriget där han kom från dem kom från syrien och när han fick svar att hans pappa dog blev han hjäte ledsen och ville inte prata med någon. Hans familj bestämde sig för att flytta till staden unive för att han ska få en bra fram tid och skaffa nya vänner men när dem kom till unive såg dem hur han började hamna mycket i bråk på skolan och utan för skolan hängde han med dåliga personer efter 12 år i unive var han nu 22 år och inte hade ett jobb han gick utt på kvällarna och säljde droger för få pengar men några dagar senare dog hans mamma av sorg hon tänkte hur hennes son skulle bli dödad och var så ledsen hon tog sitt egna liv 1 år senare fortsätter Mohammed med kriminella saker och tänker inte sluta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag anser att mina färdigheter inom RP har utvecklats markant sedan jag började spela FiveM och tror därför att jag kan bidra med roliga scenarion för många medverkande. I gemenskapen på discord och andra forum tenderar jag till att vara aktiv och vara mån om konstruktiv utveckling. Jag brukar sällan upp out of character och vill tro att jag kan reda ut alla konflikter med en sansad konversation och lugn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du bör spela så att din motståndare också kan njuta av scenariot. Scenarier bör spelas på ett sådant sätt att båda parter är glada och har roligt, snarare än att spela enbart för sin egen fördel

Hur hittade du Unive? En kompis till mig rekommenderade serven till mig . Sen dess har jag fastnat i rollspelandet

Tillbaka