Accepterad Yahharen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090008664/

Ditt Hex-ID: steam:110000143568258

Vad är din discord tagg? Yahharen#3130

Vem var det som bannade dig? Hugge

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-04 174926.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var på toa sen när jag kommer tillbaka ser jag att folk riktar så jag satte knapppen på w inann jag satt ner för att hindra att bli sjuten efter som att dem var bakom mig och rika sen en grabb var fram för så när hans gubbe tog ner vapnet till knän körde jag iväg och blev bannad av hugge han som körde bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde iväg från dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag gjorde fel men att få krim varning och ban på 5 dagar tycker jag är överdrivet det var inom ett krimminelt scenario så krim varning borde räcka men jag vet att felet jag gjorde var dumt förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. från när jag körde förr jätte länge sen kommer inte i håg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat kvar och rp / snälla jag vill bara rp och ha roligt snälla det var dumt att göra det jag gjorde men snälla
snälla jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig sak göra så igen och om ni ser att jag gör det ni kan dra min krim för jag menar detta snälal förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka