Accepterad Yahharen | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090008664/

Ditt Hex-ID: steam:110000143568258

Vad är din discord tagg? Yahharen#3130

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 104040.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad av personalen på grund av mitt lallande, och jag inser nu hur dåligt det var av mig. Jag kan verkligen inte förlåta mig själv för mitt beteende, och jag är djupt ledsen för det jag gjorde. Jag lovar att det aldrig kommer att hända igen, och jag kan verkligen svära på det. Det jag gjorde är fullständigt oacceptabelt, och jag har verkligen insett det i efterhand. Jag svär vid min heder och mitt samvete att jag aldrig kommer att upprepa det här beteendet. Att bli bannad har verkligen fått mig att förstå att det finns konsekvenser för ens handlingar, och det har öppnat mina ögon för att jag måste agera ansvarsfullt och respektfullt. Jag ber om förlåtelse från djupet av mitt hjärta och hoppas innerligt att jag kan få en ny chans att visa mitt engagemang för att förbättra mig och vara en positiv del av communityt igen. Tack för att ni lyssnar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag inser nu att mitt beteende var olämpligt och oansvarigt. Att vara sjuk och trött är ingen ursäkt för att agera på ett sätt som kan skada mig själv eller andra. Jag förstår att mina handlingar inte bara påverkade mig utan även andra, särskilt när jag tog min väns cykel utan tillstånd. Jag lovar att lära av mitt misstag och att inte upprepa det. Jag är här för att skapa positiva upplevelser och bidra till gemenskapen inom rollspelandet. Mitt mål är att bidra till en trygg och rolig miljö för alla involverade. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och arbeta hårt för att visa att jag kan vara en tillförlitlig och respektfull deltagare. Jag ber innerligt om förlåtelse och hoppas att ni kan ge mig en chans att bevisa mitt engagemang och min vilja att förbättra mig. Tack för er förståelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig. Jag vet vad jag gjorde för fel. Zem hade all rätt att banna mig. Jag har tänkt efter och sett hur jag betedde mig som ett litet barn. Jag kan mycket bättre än så, och vill visa det. Om inte Zem hade bannad mig hade allt säkert fortsatt, eftersom jag inte förstod det själv. Jag var för trött på natten, men det är ingen bortförklaring. Det är mitt ansvar att se till så att jag gör mitt bästa inom rollspelandet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förr men inte något jag kommer ihåg varför har spelat länge fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag borde ha tagit ett större personligt ansvar för mina handlingar istället för att agera på ett sätt som var skadligt för gemenskapen. Jag är djupt ledsen för den oro och störning som mitt beteende har orsakat och förstår nu att genom att ta ett mer ansvarsfullt tillvägagångssätt, både in-game och utanför, kan jag göra en verklig skillnad. Genom att vara mer medveten om mina handlingar och deras konsekvenser, tror jag att jag kan bidra till en positiv och underhållande spelupplevelse för alla. Jag skriver denna banöverklagan för att visa er att jag verkligen strävar efter personlig utveckling och förbättring. Jag är fast besluten att lära av mina misstag och att arbeta hårt för att skapa roliga och givande scenarion där alla spelare kan känna sig inkluderade och ha kul utan att behöva störas av mitt tidigare lallande. Jag ber er om en chans att visa min uppriktighet och engagemang för att vara en positiv del av gemenskapen. Tack för att ni tar er tid att överväga min överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

mer ansvar.

inge lall

.ölja regler och göra mitt bästa inom rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tack ja jag förstår. Jag är tacksam för att ni tar er tid att läsa min översägelse och överväga min situation. Det betyder mycket för mig att ni ger mig möjligheten att visa att jag kan förändras och bidra på ett positivt sätt till gemenskapen. Jag ser fram emot att fortsätta att vara en del av detta sammanhang och arbeta tillsammans med er för att skapa en välkomnande och rolig spelupplevelse för alla. Återigen, tack för er tid och ert övervägande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka