Accepterad Yahharen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090008664/

Ditt Hex-ID: steam:110000143568258

Vad är din discord tagg? Yahharen#3130

Vem var det som bannade dig? zoxx

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-06 164314.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var en gång jag skule in på ett spel ortenwave för att ge min kusin mina import bilar som jag hade men sen när jag var i loading screen fick jag pmk att jag har permanent mannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i loading screen på ett annan server för att ge min kusin saker på server nefter som han kör på den och efter loading sceen fick jag pm att jag var perma

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ej att den var felaktig nu nät jagt tänker på det för att jag var ju inne i en server även om deet var 1 sek eller 100 timmar att vara inne på en server är att vara inne jag fattar men efter som jag aldrig körd på den servern inteens hade roller så fattar jag att man inte får köra . jag hade tänkt och rp på en server velo som jag nu lämnat efter som jag tycket att rp är faktiskt roligt inter bara sjuta inann i unive så sköt jag mycket men tycker nu att det är roligare att rp man tar sig framot inom rp och det är faktiskt kult efter videos jag sett och allt är det faktiskt roligt och kommer tilbaka för att jag vet att dena servern har det jag behöver och är veldigt ledsen för det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har säkert men kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hålla mig borta från andra servrar när jag fokuserar på en och därför har denna lärt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? a att jag verkligen vill rp och inte bara sjuta efter bannen på unive har jag kört på massa servraar och på en velo så tyckte jag verkligen om att prova rp normalt och tyckte att det var roligt bättre en att bara sjuta så jag lämnade den för att komma till unive den bästa server inom rp för mig och tar det seriöst för jag spelat detta förut jag ber om ursäk för det jag gjorde och vill börja anolunda på ett sätt där sjag kan rp och ha roligt. Ps srry för stavning har disluksi

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka