Nekad Yahharen | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090008664/

Ditt Hex-ID: steam:110000143568258

Vad är din discord tagg? Yahharen#3130

Vem var det som bannade dig? saabpro93

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter jag blev unbannad och joina servern igen, stötte jag på problem när jag ville gå med i Discord-kanalen (DCN). Det stod att jag inte fick gå med där. Lite snurrig, så försökte jag spela ändå. När jag var inne i spelet märkte jag plötsligt att jag var en polis, men fattade inte att mina roller i DCN var borta. Så jag roleplayade som polis eftersom jag hade rollerna i spelet, även om jag inte hade dem i Discord-kanalen. Nu inser jag att jag snodde saker från det jag trodde var ett polisvapen, men jag visste inte att det var från en stash och inte riktigt polisgrej. Förlåt för missförståndet och att jag gjorde fel utan att ha rätt behörighet. Ber om ursäkt om det blev strul eller förvirring för servern och folket där. Säg till om det behövs göra något mer eller om det är något annat jag kan göra för att fixa det här. Tacksam om ni förstår, och hoppas vi kan lösa det på ett bra sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Förlåt om jag gjorde fel, men jag öppnade fel meny på huset och råkade ta en pistol därifrån. Det var en krim-pistol, och jag visste inte riktigt skillnaden mellan den och en vanlig pistol. Jag ville inte strula till det, jag förstod inte att jag inte skulle ta den. Jag är ledsen om det blev problem. Jag lovar att jag ska vara mer försiktig i framtiden och inte göra om det här misstaget. Ber om ursäkt för förvirringen och hoppas att vi kan reda ut det här på ett bra sätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag litar på er och jag vet att jag gjorde fel. Jag är ledsen för det jag gjorde, och jag lovar att det inte kommer hända igen. Jag hoppas ni kan förstå och förlåta mig för mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft säkerligen ett problem, men jag kommer inte ihåg hur länge eller vad det handlade om. Förlåt om jag är glömsk, och om ni kan hjälpa mig att komma ihåg eller förstå vad som hände, skulle jag uppskatta det. Tack för ert tålamod och förståelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag behöver hjälp och skulle vilja skicka in en rapport. Jag vet att staffteamet är här för att hjälpa, och jag ber om ursäkt för att jag inte tänkte på det tidigare. Om ni kan hjälpa mig att förstå eller lösa problemet, skulle jag vara tacksam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig något efter min ban. Jag är medveten om mitt misstag och lovar att vara mer försiktig framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaja men

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka