Accepterad yado | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? yad

Vad är ditt discord namn? yado._.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmet mustafa och är 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig , mytoman och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är alltid glad och blir aldrig även och ett problem är jättestort eller jättelitet så är han alltid lugnt och försöker att lösa problem så gott han kan. Han planerar väldigt mycket och ger aldrig upp och har extremt mycket tålamod. Han pluggade i skolan så att han kunde få en bra utbildning så han kunde försörja sig mer än vad hans familj har kunnat och göra så att hans barn har det bättre än han hade i sin uppväxt. Men när han började gymnasiet i en ny stad så började han umgås med fel människor, så de ena ledde till de andra och så småning börja han sälja narkotika.... Hans planer inför framtiden är att slita sig upp i rankerna i undervärlden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Detta är min bästa Svenska RP servern jag har hittat, Vill ta möjligheten den bjuder. Jag vill vara medlem på denna servern, för att jag ser hur mycket tid och hårt arbete ni har lagt ner på denna RP servern. Om jag skulle få medlemskap skulle jag spela ohört mycket, mer än vad jag gör just nu. För att allt blir mycket roligare när man har ett roligt jobb och kanske till och med tjänar lite mer pengar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det att man inte alltid behöver vinna ett scenario och att du inte spelar för pengar och makt utan att du spelar för att ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det var ett par killar som stod på min bil och försökte tjuvkoppla min bil, och jag skrev "/me drar ut" men han hoppa inte ut och sen när det väll hoppade ut så slog de sönder min fönster ruta så jag slog till dom och blev bannad i 1 dag. lärde mig att inte utveckla onödiga scenarios.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, suntför-nuft och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat här i över 2 år nu (med pauser så klart) kan alla regler osv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka