Accepterad yado | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? yad

Vad är ditt discord namn? yadoo#6637

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmet mustafa och är 26 år gammal. Han är född 1996-06-09. Han var uppväxt med en mamma, pappa och en bror. Men hans familj var inte den rikaste hans pappa jobbade som säljare på en matbutik och hans mamma var städare så dom tjänade lite mindre är 13.000kr tillsammans per månad efter skatt på den tiden. Så han fick inga pengar till kläder eller skolhjälpmedel eftersom det behövde betala räkningar, mat, sjukvård osv. Han har alltid varit intresserad av bilar och att hålla uppe ett företag såsom en verkstad till exempel. Han är alltid glad och blir aldrig även och ett problem är jättestort eller jättelitet så är han alltid lugnt och försöker att lösa problem så gott han kan. Han planerar väldigt mycket och ger aldrig upp och har extremt mycket tålamod. Han pluggade i skolan så att han kunde få en bra utbildning så han kunde försörja sig mer än vad hans familj har kunnat och göra så att hans barn har det bättre än han hade i sin uppväxt. Så han gick fordon och teknik i 3 år efter gymnasiet men han jobbade på Mcdonald´s under tiden för att få en inkomst så han kunde ha tak över huvudet. Efter 3 år på fordon och teknik linjen så gick han ledarskap och ekonomi i 3 år till och jobbade fortfarande på Mcdonald's under tiden. Efter 6 år i högskolan och jobbare på Mcdonald's så var han nu redo att börja jobba på Mekonomen. Han började som en helt vanlig anställd och efter 2 år som en vanlig anställd så var chefen med om en olycka och blev hjärnskadad och kunde därmed inte fortsätta jobba. Så han blev uppflyttad till chef eftersom han hade en bra utbildning och var även omtyckt av många.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Detta är min bästa Svenska RP servern jag har hittat, Vill ta möjligheten den bjuder. Jag vill vara medlem på denna servern, för att jag ser hur mycket tid och hårt arbete ni har lagt ner på denna RP servern. Om jag skulle få medlemskap skulle jag spela ohört mycket, mer än vad jag gör just nu. För att allt blir mycket roligare när man har ett roligt jobb och kanske till och med tjänar lite mer pengar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det att man inte alltid behöver vinna ett scenario och att du inte spelar för pengar och makt utan att du spelar för att ha roligt

Hur hittade du Unive? mina änner tipsade de till mig. Så jag kolla runt lite på twitch och staden såg professionell ut, så jag testade och nu älskar jag staden.

Vidare till muntlig du har 48 timmar på dig att ta den annars blir d en automatiskt, Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka