Accepterad yado | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yadop/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:574070026

Vad är din discord tagg? yado#1472

Vem var det som bannade dig? bjorklund

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag själv tror anledningen till att jag blev bannad var för att jag skött en spelare som körde sönder min bli.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på torget, sen frågade vi om han ville köpa min bli och han sa " hur mycket?" vi sa till han runt 150-160k. han bad om att få provköra, jag diskuterade lite med min kompis och vi sa att han kunde provkör , jag hoppar ut ur bil han hoppar in i bil och innan jag hinner hoppa in i bilen så kör han iväg, min kompis säger till han att köra tillbaka så att jag också kunde hoppa in men han körde in i ett träd, han ber om ursäkta men jag tyckte inte den lätt ärlig så vi jagar han, jag slog han ett par gånger, han sätter sig i en bil och låser in ifrån med "/me låst" vi står utan för och klagar sen hoppar han ut jag slog han en gång sen hoppar han inte och det gör jag och min kompis också. han börjar köra upp på motorvägen jag och min kompis sitter kvar, han tar oss till en gammal fabrik, min kompis hoppade ut när han körde segt jag satt kvar i bilen han cirkulerar fabriken sen när han körde segt så hoppde jag också ut sen tar jag ut en glock-19 och riktar och säger " hoppa ut ut bilen" han kör iväg, jag skött två skott på bilen när han körde sen kom han tillbaka och sa " varför skött du på bilen " jag nekar för att få han att stanna, sen tar jag ut glock-19 en i ´gen och skött en kulla i hans nacke och han dog eller blev medvetslös, sen är jag hade ringt in min bil så tog jag ut hans medvetslösa kropp och bärde han på axeln och hoppade in i min bil, jag kastade bak han med "/me kastar bak" vi kör iväg och han är i sitt inventory så att min inte kan loota. jag skriver ooc "ut ur inv" flertals gånger, sen var det restart, när jag kom in igen så bad bjorklund mig att komma in i support, vi pratade om det scenariot som nyss hade skett och resonerade om hur jag tänkte under scenariot. han gav mig en krim varning och en ban på 2 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban eftersom att när jag pratade i support så insåg jag min fel och han förklarade hur det skulle vart om det vart verkligt .

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ett par killar som stod på min bil och försökte tjuvkoppla min bil, och jag skrev "/me drar ut" men han hoppa inte ut och sen när det väll hoppade ut så slog de sönder min fönster ruta så jag slog till dom och blev bannad i 1 dag. lärde mig att inte utveckla onödiga scenarios.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte förföljt han och bara accepterat att han hade dsync och inte kunde se något och att inte skjuta någon. istället försöka att utveckla det så att inte det blir bråk eller skott lossning

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte vara så sur när folk inte kan gör något nåt och att inte utveckla scenarios på ett dåligt sätt som kan leda att någon blir knivhuggen eller skjuten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag har förståt det.

Ger dig en till chans vill att det ej aldrig ingen förekommer annars kommer att åtgärda tas

Tillbaka