Nekad yado | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yadop/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:574070026

Vad är din discord tagg? _yadoo

Vem var det som bannade dig? sp0ky_

Bild på banmeddelande: Capture.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade på ett drog område när jag var övertrött

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng var på ett drog område ( byggeriet) och lalla lite me varandra o så sen börjar vi slås och sen blev jag bannad för mild lall i en dag av sp0ky_

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban och det var vi som lallade och slog och allmänt hade en dålig rp men så måste man också förstå att kl är 10:30 och vi alla e övertrötta och it riktigt tänker till innan vi gör saker o ting

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ett par killar som stod på min bil och försökte tjuvkoppla min bil, och jag skrev "/me drar ut" men han hoppa inte ut och sen när det väll hoppade ut så slog de sönder min fönster ruta så jag slog till dom och blev bannad i 1 dag. lärde mig att inte utveckla onödiga scenarios.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stängt av min dator och gått till sängs istället för att spela när jag är trött för att var och är fortfarande väldigt trött och kommer förmodligen somna snart

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte lalla på drog området samt att inte rpa när du är trött eftersom att det kan leda till banns som är enkla att undvika t.ex som denna bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag har förståt det.

Inget konsekvenstänk... Spelar ingen roll hur mycket klockan är eller vad ni nu är. Är ni övertrötta, gå lägg er men tiden spelar ingen roll, regler är regler som man ska följa.
Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka