Accepterad yado | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yadoo09/

Ditt Hex-ID: 1100001446f3a15

Vad är din discord tagg? _yadoo

Vem var det som bannade dig? pongyman

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag revivade en spealare utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så vi krigade med dalen och en av våra grabbar dog så han skrev till mig och bad mig och reviva och jag orka inte skriva in pm hela tiden så jag bara ressa honom och några minuter senare så fick jag indragen sv så jag tänkte inte mycket på det. och vi fortsatte kriga mot dalen och vårby och jag stängde av vid 11:30 och nu när jag kom in så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte det var jag som var lat och inte tog mitt ansvar att säga till och det ber jag om ursäkt för, det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ett par killar som stod på min bil och försökte tjuvkoppla min bil, och jag skrev "/me drar ut" men han hoppa inte ut och sen när det väll hoppade ut så slog de sönder min fönster ruta så jag slog till dom och blev bannad i 1 dag. lärde mig att inte utveckla onödiga scenarios.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat ignorera eller säga till att jag inte ska revivea honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara lat och att ta mitt ansvar som en server vakt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag har förståt det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka