Accepterad Yado. | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gjgd-nqwj

Ditt Hex-ID: steam:110000146429bf6

Vad är din discord tagg? mixy

Vem var det som bannade dig? @Enzo_

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? felaktig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. felaktig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? felaktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Spelar på samma dator som min bror (herre) och när du bannade honom råkade du ip banna eller något så nu kan jag inte komma in på servern eftersom att jag också är bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Okej , Den här bannen är felaktig eftersom att situationen är den att jag delar dator men vi har två olika steam dc. Men när han blev bannad blev även jag det också eftersom det verkar som att du har ip bannat, därför kan jag inte gå in på min steam och därför inte rpa på servern. Jag tycker att detta är väldigt tråkigt och vill verkligen kunna komma in och rpa igen. Jag vet att vi kan lösa detta genom att du tar bort ip bannen och bara bannar hans steam istället för då kan jag komma in vilket jag värkligen tycker att jag borde kunna göra och han är bannad. Jag skulle bli väldigt glad ifall du skulle kunna lösa detta problemet.
Mvh

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka