Nekad Yaasin | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yaasin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: .yasin00.

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag vill vara en del a teamet och hjälpa till med att få bort de så kallade "problem spelare" mitt mål som staff kommer vara att vara så aktiv det bara går göra staff arbete väldigt ofta. jag bryr mig verkligen om serverns utveckling vill bli en del av de som utvecklar rpn på servern genom då att få bort alla problem spelare. Kommer bidra med väldigt mycket aktivitet. Jag vill verkligen bli staff då jag brinner för servern och vill verkligen hjälpta till.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar så bra är social rpn samt fear rp finns folk som så klart följer dessa regler men finns folk som helt enkelt skiter i allt och bara spelar för att skotta å få fram ett montage, jag har märkt detta då jag själv rpar som krim och märkt av det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer då vara den som håller koll på skott loggsen å gå till dom flesta skottlossningarna å hålla exktra koll så det inte förekommer att regler bryts kommer vara den som speccar väldigt ofta och hålla koll på väldigt många skottlossningar så det ej förekommer regel brott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? professionalitet är någon som är väldigt viktigt, som staff ska man visa andra spelare hur det ska gå till att man ska rpa på ett bra sett och enklare sagt vara proffisonell man ska alltid vällkommna in spelarna i support med en god ton. Och som staff ska man också visa spelarna vad som är rätt och vad som är fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Slutar skolan 15 hemma vid 15:30 så kommer vara inne från den tiden till typ 00 och helger brukar jag vakna vid 10-11 tiden och är inne till 01-02 brukar vara aktiv dom tiderna på datorn och kommer lägga fulltid på mitt staff arbete men har träningar varje södan från kl 14-16

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan 2021 har bara haft olika dc konton

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har lite erfarnheter inte så mycket men lite

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej beredd att jobba inom allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka