Accepterad YÄS | Whitelist ansökning [niklasson_12FN] & [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KaffeSebbe

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Användarnamn: YÄS

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198961457024

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbe#3966

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. han heter Lukas han är 30 år gammal och han har en pappa som är alkolist och hans mamma dog i cancer och hans broacha dog i en bilkrasch och han jobbad som mekaniker och efter det ville börja jobba som mekaniker och nu vill lukas bli chef för att hans broacha var det. Lukas är en snäll person som gillar långa konversationer och gillar att prata bilar med andra och han har ett stort intresse för Saab och andra gamla bilar och mercedes han har väldigt svårt för att bli arg på andra. han gillar att jobba med bilar. han har en tjej som heter Filippa bult och henne träffade han när han var på semester på Hawaii. och han gillar kaffe som fan och han gillar att vara själv. och han gillar att bestämma över folk men han är snäll då mot dem samtidigt.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har varit det förut och jag vill gå tillbaka till serven och jobba på autoexperten och jag tycker att det är ass kul att köra på multistaden och för att jag är en snäll kille som gillar att spela på serven. det händer inte ofta jag blir bannad men jag har varit det några gånger nu vart jag det så jag måste skriva den här whitelist ansökan igen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har varit det förut och jag vill gå tillbaka till serven och jobba på autoexperten och jag tycker att det är ass kul att köra på multistaden och för att jag är en snäll kille som gillar att spela på serven. det händer inte ofta jag blir bannad men jag har varit det några gånger nu vart jag det så jag måste skriva den här whitelist ansökan igen

Hur många timmar har du på FiveM? 330+

Hur hittade du Multistaden? en kompis tipsade om den så jag började spela på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har varit banad nu vart jag det igen så det är därför jag skriver denna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på nån annan server för multistaden är bäst

Godkänd efter muntlig intervju!
Grattis till whitelistMultistaden RP.
Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka