Nekad YÄS | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KaffeSebbe

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Användarnamn: YÄS

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Lukas

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 320+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker att det är kul att jobb på mekonomen och jag tycker att det skulle vara kul att vara chef och jag tycker att jag skulle vara en bra chef och jag skulle dela ut löner som är bra och se till att alla jobbar bra och att de trivs med sitt jobb. och att de har kul och att dem jobbar bar och jag skulle vara en bra chef på meko och

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på mekonomen och Falck jag har varit biträdande på många jobb som t.ex. jag har varit biträdande räddningschef och jag har är Chef för räddningstjänsten just nu så jag vet hur man tar hand om ett företag som chef och jag tycker att jag skulle vara en bra chef för jag har jobbat på falck och mekonomen och jag jobbade där skit länge så jag vet exakt hur man gör

Berskiv din karaktär? han heter Lukas han är 30 år gammal och han har en pappa som är alkolist och hans mamma dog i cancer och hans broacha dog i en bilkrasch och han jobbad som mekaniker och efter det ville börja jobba som mekaniker och nu vill lukas bli chef för att hans broacha var det. Lukas är en snäll person som gillar långa konversationer och gillar att prata bilar med andra och han har ett stort intresse för Saab och andra gamla bilar och mercedes han har väldigt svårt för att bli arg på andra. han gillar att jobba med bilar. han har en tjej som heter Filippa bult och henne träffade han när han var på semester på Hawaii. och han gillar kaffe som fan och han gillar att vara själv. och han gillar att bestämma över folk men han är snäll då mot dem samtidigt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne mellan
Måndag: 16:00 - 21:00
Tisdag: 16:00 - 21:00
Onsdag: 16:00 - 21:30
Torsdag: 15:30 - 21:00
Fredag: 16:00 - 23:00
Lördag: 9:00 - 23:00 med jämna mellanrum
Söndag: 9:00 - 23:00 med jämna mellanrum

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte för multistaden är bäst

Har du läst våra Regler? ja

Nekad!
Detta chefsjobb har nyligen blivit tillsatt, tack för din ansökan! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka